خبرهای داغ:
یادداشت/حجت الاسلام عباس حاجی پور؛

چرا باید درعصرحاضر قدرت مندبود

نماینده، ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز در یادداشتی به بررسی چرایی قدرتمند بودن در عصر حاضر پرداخت.
کد خبر: ۹۴۱۷۸۲۲
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام عباس حاجی پور، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز در یادداشتی به بررسی چرایی قدرتمند بودن در عصر حاضر پرداخت. متن این یادداشت بدین شرح است:

نگاهی به تحولات منطقه ای وجهانی ،یک درس بزرگ ،به مامیدهد،وآن اینست که اگرمی خواهی درمیان دنیای پراز زوروتزویر ،حرفت خریداری داشته باشد ،بایدآونقدرقدرتمندباشی که دشمنانت رامجبورکنی به خواسته های برحقت ،احترام بگذارند.

در بحبوبه جنگ روسیه برعلیه اوکراین، و درمیان بهت جهانیان، کشورهای غربی که اوکراین راشیرکرده بودند تا در مقابل روسیه شاخ شود، او را تنها گذاشتند و تنها به دادن چند اطلاعیه و پیام، تجاوز روسیه را محکوم کردند، و الان که در حال نگارش هستم، اروپایی ها به اجماع کلی بر سر مسدود کردن سیستم دسترسی روسیه به منابع مالی "سوئیفت" نرسیده اند و این به آن معنا است که تجارت غرب با روسیه آنقدر با هم آمیخته شده که احیانا اگراین کار انجام پذیرد، اروپایی ها خود را نیز تحریم کرده اند.

تامین ۴۰درصد گاز اروپا توسط روسیه، برگ برنده ای در دست پوتین است که می تواند از آن برای تامین منافع کشورش هر زمانی لازم بود استفاده کند؛ و حال نگاهی به تحریم های ظالمانه امریکا و اروپا بر علیه ملت ایران و مسدود کردن تجارت مالی وغیره ... و گرفتاری های اقتصادی در کشور، مستلزم عزم راسخ دولتمردان، و دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی را میرساند که با تاسی از فرامین رهبرمعظم انقلاب اسلامی در جهت تقویت، اقتصاد مقاومتی و بدون وابستگی به غرب و ایادی آنها در مسیرخودکفایی در بخش های مختلف، اعم از صنعت وفن آوری و غیره، بتواند خواسته های خود را از مستکبرین عالم طلب کند.

خودکفایی نظام در عرصه سلاح و موشک های دقیق نقطه زن، یکی ازمولفه های قدرتمند نظام جمهوری اسلامی است در مقابل زیادخواهی های مستکبرین عالم که آن حقیقتی است اثبات شده برای قدرتهای دنیا و کشورهای منطقه.
اگر امروز غربی ها در مقابل روسیه، توان برخورد را ندارند،حاکی از نظام قدرتمندی است که درطی ۲۵ سال گذشته آن را بوجود آورده است.
پس باید امروزه قدرتمند بود تا بتوانی از منافع خود در مقابل زورگویان عالم دفاع کنی.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها