پیام تسلیت مسئولان سپاه فتح استان در پی درگذشت مادر سردار شهید غلامحسن محمدزاده

فرمانده سپاه فتح استان و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در پیام های جداگانه ای درگذشت مادر سردار شهید غلامحسن محمدزاده را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۴۱۷۸۴۰
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، متن پیام سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح استان به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ
خانواده محترم سردار والامقام شهید غلامحسن محمدزاده سلام علیکم
خبر درگذشت مادر سردار سرافراز شهید «غلامحسن محمدزاده » از سرداران غیور سپاه اسلام ، موجب تالم و تاثر فراوان گردید.
این اُسوه‌ی صبر و مقاومت در راه اعتقاد خود و برای رضایت حضرت حق، از عزیزترین سرمایه‌ خویش گذشت؛ تا فرزند پاکباخته اش سبکبال و آرام راه رجعت به مقصود و معبود را با قطره‌ قطره‌ خونش طی کند و حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی‌مان باشد.
و حال پس از سال‌ها فراق، روح بلند این مادر بزرگوار به اعلی‌علیین پر کشید و در جوار فرزند شهیدش به آرامش رسید.
اینجانب این ضایعه را به این خطه شهیدپرور شهرستان چرام به‌ویژه خانواده محترم سردار شهید محمدزاده صمیمانه تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحومه فداکار علّودرجات و رحمت واسعه الهی وبرای بازماندگان صبر جمیل مسئلت دارم.

سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد

***

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سیروس حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
کُلُّ نَفْسٍ ذائِقَةُ الْمَوْتِ ثُمَّ إِلَیْنا تُرْجَعُونَ
خانواده گرانمایه سردار شهید غلامحسن محمدزاده
((سلام‌علیکم‌بما‌صبرتم))
با نهایت تأسف و تألم، خبر درگذشت والده گرامی سردارشهید والامقام غلامحسن محمدزاده را دریافت نمودم، ایمان، ولایتمداری و رفتار انقلابی و جهادی در آن بیت مکرم دائمی و مستمر بوده، وهمه این برکات از وجود مادری پاک همچون این بانوی گرانقدر است. دامان پاک و مطهر ایشان مهد پرورش و تربیت فرزندان شایسته‌ای همچون آن شهید بزرگوار بوده است که به فضل خدا با شهید عزیز و بزرگوارش محشور و نزد خدای شهیدان مأجور خواهد بود.
اینجانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت درگذشت جانسوز این مادر صابر و فداکار، به شما خانواده گرامی سردار شهید محمدزاده و درخواست علو درجات، رحمت و غفران الهی برای آن فقیده سعیده و بقای عمر توأم با صحت و سلامتی برای بازماندگان شریف از محضر خداوند منان مسئلت می‌نمایم.
سیروس حکمتی نیک
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد

 

 

ارسال نظرات