خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

پایگاه های واکسیناسیون سپاه و بسیج استان، در شیفت های مختلف فعالیت خود را ادامه می دهند

سرهنگ طاهرخانی گفت: در دز سوم واکسیناسیون بیماری کرونا، با توجه به تصمیمات امروز ستاد ملی پیشگیری از کرونا، مقرر شد تا پایگاه های واکسیناسیون در سطح کشور افزایش یابد و مراکزی که مسوولیت آن به عهده سپاه و بسیج است همچنان با قوت در شیفت های مختلف فعالیت خود را ادامه دهند.
کد خبر: ۹۴۱۷۸۴۳
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، جلسه مشترک سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و دانشگاه علوم‌پزشکی استان قزوین با حضور سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین و هیأت همراه و معاون درمان سپاه استان با موضوع بررسی آخرین وضعیت طرح شهید سلیمانی با محوریت مدیریت ویروس کرونا در محل سپاه استان قزوین برگزار شد.

 

سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در حاشیه برگزاری این جلسه بیان کرد: در این جلسه آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی مورد بررسی قرار گرفت. 

 

وی گفت: خوشبختانه با توجه به گام ششم این طرح که همراه با پیک خطرناک سویه «اُمیکرون» بود، مجموعه طرح شهید سلیمانی همچون گذشته در کنار دانشگاه علوم پزشکی بود که خدمات زیادی در همین راستا ارائه شد. 

 

سرهنگ طاهرخانی با اشاره به حضور بسیج در طرح واکسیناسیون اظهار کرد: موضوع واکسیناسیون یکی از موارد مطروحه در این جلسه بود. در دز اول و دوم توفیقات بسیار خوبی حاصل شد.

 

 سرهنگ طاهرخانی گفت: در دز سوم نیز با توجه به تصمیمات امروز ستاد ملی پیشگیری از کرونا، مقرر شد تا پایگاه های واکسیناسیون در سطح کشور افزایش یابد و مراکزی که مسوولیت آن به عهده سپاه و بسیج است همچنان با قوت در شیفت های مختلف فعالیت خود را ادامه دهند تا بتوانیم‌ گام های موثری در قطع زنجیره کرونا داشته باشیم.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار