جانشین فرمانده سپاه کربلا در گفتگو با بسیج خبر داد:

آموزش اشتغالزایی به ۲ هزار و ۸۰۰ سرباز در سپاه کربلا

ساری-سردار برسلانی از آموزش اشتغالزایی ۲ هزار و ۸۰۰ سرباز در سپاه کربلا در امسال خبر داد و گفت ۲ هزار ۲۰۰ سرباز هم گواهینامه مهارت آموزی دریافت کردند
کد خبر: ۹۴۱۷۹۴۵
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، جلسه بررسی اعطای تسهیلات اشتغالزایی به سربازان ماهر نیرو‌های مسلح استان مازندران با حضور سردار برسلانی جانشین فرمانده سپاه کربلا، بخشی  مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری مازندران  و نمایندگان بانک‌های عامل صبح امروز به همت قرارگاه مهارت آموزی سربازان سپاه استان برگزار شد.

آموزش اشتغالزایی به ۲ هزار و ۸۰۰ سرباز در سپاه کربلا
سردار برسلانی در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مهارت آموزی سربازان  از آموزش اشتغالزایی به ۲ هزار و ۸۰۰ سرباز در سپاه کربلا در امسال خبر داد و گفت ۲ هزار ۲۰۰ سرباز هم گواهینامه مهارت آموزی دریافت کردند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه از سال ۹۷ تسهیلات اشتغالزایی در اختیار سربازان قرار گرفته است، افزود: در حال حاضر ۳۸ نفر از سربازان سپاه کربلا که دارای گواهینامه مهارت آموزی هستند، برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه ثبت نام کردند.

سردار برسلانی ادامه داد: سربازانی که گواهینامه مهارت آموزی دریافت کردند می‌توانند با رجوع به رده‌هایی که در آن خدمت کردند، برای دریافت تسهیلات ثبت نام کنند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد:  ان شاء الله سربازان بتوانند با دریافت تسهیلات اشتغالزایی، و ایجاد اشتغال سربازان اقتصادی برای نظام باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها