به همت شبکه روشنگران فرهنگی استان زنجان

نشست برخط مهارت روشنگری و جهاد تبیین برگزار می شود

زنجان_مدیر عملیات روانی سپاه زنجان از برگزاری نشست برخط مهارت روشنگری و جهاد تبیین به همت شبکه روشنگران فرهنگی این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۷۹۸۴
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴

مصطفی دودانگه در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان با بیان اینکه طبق فرموده رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) همه ما باید بحث تبیین را نسبت ‌به حقایق انجام بدهیم و بسیاری از حقایق تبیین شوند،اظهار کرد:جهاد تبیین، خنثی‌کننده توطئه دشمن است و به وسیله این مهم می‌توان حرکات صحیح را منتشر کرد و به سؤالات پاسخ داد.

نشست برخط مهارت روشنگری و جهاد تبیین برگزار می شود

 

وی با بیان اینکه با جهاد تبیین می‌توان ابهام‌آفرینی‌های موجود در فضای اجتماعی و مجازی را به‌نوعی مورد خدشه قرار داد و با آن مقابله کرد،خاطرنشان کرد: دشمن که امروز در قالب جریان ضدانقلاب و رسانه‌های تابعه آن ظهور دارد، از عملیات روانی، هدفی مهم‌تر و بنیادی‌تر را دنبال می‌کند و آن هم تبدیل عملیات روانی به عملیات میدانی است.

 

سرپرست معاونت فرهنگی-هنری سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با بیان اینکه تمام این سیاه‌نمایی‌ها، نفرت پراکنی‌ها، یأس آفرینی‌ها، تشویش‌ها و اعتمادزدایی‌هایی که صورت می‌گیرد را نباید تنها یک جنگ روانی برای القای یک سلسله پیام‌ها در ذهن مخاطب دانست،تصریح کرد: بلکه این فرآیندهای روانی مذکور که در لباس عملیات رسانه‌ای متحقق می‌شوند، در عین اینکه خودشان هدف هستند، وسایل و ابزاری برای تحقق یک هدف اصلی‌تر یعنی ایجاد آشوب و برهم زدن نظم اجتماع برای سلطه بر جامعه اسلامی هستند.

 

این مسئول با بیان اینکه روشنگری تلاش برای مقابله و خنثی کردن توطئه های دشمن است؛ دشمن در حال انجام جنگ ترکیبی علیه ما است و همه تلاش خود را در جبهه های مختلف به کار می‌گیرد،افزود:در جهاد تبیین راه درست مقابله با دشمن تهاجم ترکیبی و روشنگری همه جانبه علیه دشمن است و انجام‌ این امر هم‌ مستلزم روشنگری و آگاهی نسبت به دستاوردهای انقلاب و اقدامات انجام شده است.

 

وی ادامه داد:برای تحقق جهاد تبیین در درجه اول متولیان رسانه‌ها و فضای مجازی و مطبوعات باید دست به کار شوند و در وهله دوم هر کسی که مرکز یا منبری دارد، اهل فکر، کار و اقدام به‌خصوص مسوولان در این خصوص مسوولیت دارند و باید روشنگری نماید و همچنین جهاد تبیین و روشنگری باید با زاویه امیدآفرینی باشد.

 

مدیر عملیات روانی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در ادامه اذعان داشت:در همین راستا،نشست برخط مهارت روشنگری و جهاد تبیین به همت شبکه روشنگران فرهنگی این استان برگزار می شود.

 

دودانگه با بیان اینکه سخنران این نشست عمار عطاپور؛مدیر اداره عملیات تبلیغی و روشنگری معاونت فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین میباشد، یادآور شد :نشست برخط مذکور روز چهارشنبه ۱۱ اسفند ساعت ۱۳ ظهر برگزار می شود.

 

وی در پایان گفت:علاقمندان می توانند جهت شرکت در برنامه از طریق لینک روبیکا روشنا استان زنجان به آدرس https://rubika.ir/roshana_zanjan مراجعه کنند.

ارسال نظرات