فرمانده سپاه بابلسر درگفتگو با بسیج:

امسال یک جهش خوبی در ساخت مسکن محرومین اتفاق افتاد

ساری- فرمانده سپاه بابلسر با تاکید بر اینکه امسال در تکمیل و ساخت مسکن محرومین یک جهشی خوبی را داشتیم، خاطرنشان کرد: واحد‌های سهمیه سال ۱۴۰۱ تا شهریور سال آینده به بهره برداری می‌رسند.
کد خبر: ۹۴۱۷۹۸۸
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷

خبرگزاری بسیج، سرهنگ مصطفی بازوند در حاشیه افتتاح یک واحد مسکن محروم در بابلسر، هزینه ساخت این واحد را ۴۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این منزل مسکونی به مساحت ۷۵ مترمربع از سوی مجمع خیرین محرومیت زدایی بسیج بابلسر با اعطای وام از سوی نهاد‌های حمایتی افتتاح شد.

 فرمانده سپاه بابلسر با اشاره به اینکه ۴ واحد دیگر خارج از سقف امسال هم در حال ساخت است، افزود: این واحد‌ها با بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت  هستند.

سرهنگ بازوند با تاکید بر اینکه امسال در تکمیل و ساخت مسکن محرومین یک جهشی خوبی را داشتیم، خاطرنشان کرد:  این ۴ واحد و واحد‌های سهمیه سال ۱۴۰۱ تا شهریور سال آینده به بهره برداری می‌رسند.

درادامه محمد طلوعی هم در گفتگو با خبرنگار ما از کمک ۲۷ میلیاردی  مجمع خیرین محرومیت زدایی بسیج بابلسر در طی سه سال خبر داد و گفت: در ساخت مسکن محرومین جامعه انبوه سازان شهرستان در کنار ما هستند.

مسئول  مجمع خیرین محرومیت زدایی بسیج بابلسر از ترمیم و نوسازی ۲۷ منزل سیل زده با اعتبار ۲ میلیارد تومان هم خبر داد و افزود: برای ساخت ۶ واحد  و بازسازی ۱ واحد، حدود ۱ میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان هزینه شد.

 طلوعی در ادامه با اشاره به اینکه امسال  ۱۰ واحد مسکونی محرومین ساخته و تحویل شد، اضافه کرد: ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در بخش ساخت، نوسازی و بهسازی مسکن محرومین هزینه شده است.



انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها