خبرهای داغ:
فرمانده سپاه سرخه گفت:

رزمندگان تجربیات خود را به نسل امروز منتقل کنند

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: رزمندگان همچنان باید با شور و انگیزه دوران هشت سال دفاع مقدس در همه میدان ها حضور پر رنگ داشته باشند و تجربیات خود را به نسل های جدید منتقل کنند.
کد خبر: ۹۴۱۸۰۱۹
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ سرهنگ مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

این دیدار که با حضور حجت الله کرمانی سرپرست فرمانداری شهرستان برگزار شد، دیدار با قاسم پیوندی، حسینعلی مهدی نژاد و حسن نجار از رزمندگان انجام گرفت.

سرهنگ مهدی ادهم در جمع رزمندگان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش های آن ها و خانواده های بزرگوارشان اظهار کرد: ایثارگری و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس نشانگر غیرت و عزت مردم ایران اسلامی بود.

او افزود: هشت سال ایستاگی و فداکاری رزمندگان و خانواده آنان، درسی برای زیاده خواهان و متجاوزان بود تا بدانند ملت ایران همواره با سلاح ایمان دشمنان نظام را در هر سطحی از قدرت شکست خواهد داد.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه بیان داشت: رزمندگان و ایثارگران همچنان باید با شور و انگیزه دوران هشت سال دفاع مقدس در همه میدان ها حضور پر رنگ داشته باشند و تجربیات خود را به نسل های جدید منتقل کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار