دستگیری عامل برداشت 510 میلیون ریالی از حساب یک شهروند

فرمانده انتظامي شهرستان زابل ازشناسايي و دستگیری فردي كه ازحساب یک شهروند اقدام به برداشت510 ميليون ریال به صورت غير مجاز کرده بود خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۸۰۲۳
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، سرهنگ احمد ثمره حسيني در تشريح اين خبر بیان داشت: در پي شکايت يکي از شهروندان مبني بر برداشت غيرمجاز از حساب بانکي وي، موضوع در دستور کار تيمي از کارشناسان پليس فتا اين فرماندهي قرار گرفت.

وی افزود: در استعلام از حساب شاکي پرونده مشخص شد که برداشت غيرمجاز به صورت خريد اينترنتي انجام گرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل تصريح کرد: کارشناسان پليس فتا با استفاده از سرنخ هاي بدست آمده عامل برداشت غيرمجاز را شناسايي و با هماهنگي قضايي وی را دستگیر کردند.

سرهنگ "ثمره حسيني " ادامه داد: متهم در بازجويي هاي اوليه به عمل آمده منکر هرگونه بزه انتسابي گرديد ولي در مواجهه با ادله ومستندات پلیسی به برداشت غيرمجاز 510 ميليون ریال از حساب شاکی با دست آوردن اطلاعات و رمز هاي عبور که در اختیار داشته بود اعتراف کرد.

اين مقام انتظامي در پايان توصيه کرد: با توجه به افزايش خدمات از طريق اينترنت و به منظور پيشگيري از سوء استفاده افراد سودجو، از در اختيار قرار دادن مشخصات حساب بانکي و رمز دوم کارت خود به ديگران خودداري کنند .همچنين هنگام وارد کردن اطلاعات حساب خود در پرداخت هاي اينترنتي حتما از کيبورد هاي مجازي استفاده کنيد، در صورت پرداخت اينترنتي هزينه تلفن ثابت و همراه ، از محل هاي مطمئن و داراي مجوز استفاده نموده و تمامي عمليات پرداخت را شخصا انجام دهيد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار