دستگیری سارقان و کشف اموال مسروقه در "چابهار"

فرمانده انتظامي شهرستان چابهار از دستگيري 2 سارق حرفه ای و کشف اموال مسروقه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۸۰۲۶
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرنگار بسیج از چابهار،سرهنگ ابراهیم کوچکزائی به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، در تشريح جزئیات اين خبر اظهارداشت: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان چابهار دستگيري سارق يا سارقان در دستور كار ماموران انتظامی کلانتری 11 شهرستان چابهار قرار گرفت.

وی افزود: در اين راستا با کار شبانه روزي و اقدامات فني صورت گرفته توسط ماموران انتطامی این شهرستان در نهايت سارقان حرفه اي را شناسايي طی هماهنگي قضائي در يک عمليات غافلگيرانه و ضربتی دو متهم مورد نظر در مخفيگاهشان دستگير شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار بیان داشت: متهمان که پس از انتقال به کلانتری و روبه رو شدن با ادله پلیس چاره ای جز اعتراف به فعالیت بزهکارانه خود نداشتند که در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد یک دستگاه پژو 405 ،دو دستگاه موتور سیکلت، وسايل و لوازم خانگی مسروقه شامل تعدادی "پمپ آب" ، تلوزیون "ال سی دی" کولرگازی و"باتری خودرو" كشف شد .

سرهنگ "کوچکزائی در پایان با اشاره به تشکیل پرونده قضایی وتحویل متهمان به مراجع قضائي، از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدارهای پليسی در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک و ناشناس در مناطق مسکونی، سريعاً با شماره 110 تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظرات