خبرهای داغ:
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گلستان:

دین اسلام به عنوان جامع ترین و کارآمدترین برنامه زندگی نیاز به تبیین کننده دارد

حجت الاسلام گرزین گفت: دین اسلام به عنوان جامع ترین و کارآمدترین برنامه زندگی نیاز به تببین کننده دارد تا این جامعیت را بپذیرند
کد خبر: ۹۴۱۸۱۶۶
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱

دین اسلام به عنوان جامع ترین و کارآمدترین برنامه زندگی نیاز به تببین کننده دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین گرزین مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان در جمع شرکت کنندگان دوره توانمندسازی اسوة البلاد که به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا در اردوگاه صالحین شیرآباد برگزار گردید اظهار کرد: برترین نسخه انقلاب اسلامی در جهت تبیین درست مبانی  اسلام و انقلاب ، حضور امامان در روستاهای محروم کشور است.

وی افزود: دین اسلام به عنوان جامع ترین و کارآمدترین برنامه زندگی نیاز به تببین کننده دارد تا این جامعیت را بپذیرند.

گرزین اظهار داشت: بهترین افرادی که میتوانند این کار را انجام دهند امامان روستا و مبلغین عزیز هستند که با فداکاری سختی های زیادی را متحمل شده اند و مشغول تبلیغ و تبیین درست مبانی اسلام و انقلاب می باشند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان عنوان کرد: این عزیزان تحت عنوان امامان روستا مشغول خدمات رسانی در تمام ابعاد از جمله آموزش و توانمندسازی روستائیان در زمینه های اقتصادی ، سلامت ، تعلیم و تربیت و زیرساخت و فرهنگی به روستائیان عزیز هستند تا هم دنیا و هم آخرت آنان را آباد سازند و این بهترین نسخه ای است که انقلاب اسلامی در پیش گرفته است.

وی در پایان اذعان داشت: ما نیاز به اجتماع قلوب داریم و این امر با برگزاری این قبیل دوره ها تحقق پیدا میکند و باعث افزایش توانمندی علمی و عملی امامان روستا میشود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها