خبرهای داغ:
با حضور مسئولان سپاه استان برگزار شد؛

جلسه هماهنگی ستاد کنگره ملی شهدای جامعه عشایری کشور

جلسه ستاد کنگره ملی شهدای جامعه عشایری کشور با شعار محوری ۱۰ هزار شهید ۱۰ هزار خدمت در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۸۳۱۰
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه عشایری سپاه استان، در این جلسه به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده پرداخت و گفت: از دو سال قبل جرقه کنگره ملی در سازمان بسیج مستضعفین زده شد که با اعلام آمادگی سردار فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، میزبانی این کنگره  با عظمت ، به استان چهارمحال و بختیاری واگذار شد.

سرهنگ پاسدار علی اصغر ایزدی اظهار داشت: اولین شعار کنگره بحث فرهنگی است که تکلیف ما را روشن و خادمی ما را چندین برابر می کند تا از همه ی ظرفیت هایی که در کشور است استفاده کنیم.

فرمانده ناحیه عشایری سپاه استان،به مهمان نوازی عشایر قهرمان اشاره کرد و افزود: قوم بختیاری قشقایی و دهکردی پاکترین و مهمان نواز ترین مردم هستند.

سرهنگ ایزدی، شعار این کنگره را برگرفته از وصایای یکی از شهدای استان عنوان کرد و اظهار داشت: کنگره با محوریت، محرومیت زدایی، فرهنگی،تقویت وحدت اقوام و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جامعه عشایری به میزبانی استان برگزار می شود.

فرمانده ناحیه عشایری سپاه استان،گفت:در این کنگره شب شعری ازبا حضور شاعران شهرهای کل کشور برگزار و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و نقش عشایر استان و کشور را به منصه ظهور گذاشته خواهد شد، همچنین تاریخ برگزاری این کنگره ملی،روز ۲۹ اردیبهشت ماه 1401با حضور ۶ هزار مهمان در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار