خبرهای داغ:

برپایی یادواره شهداء با عنوان نسل آفتاب

به همت پایگاه مقاومت بسیج خوهران حکیمه خاتون باهدف زنده نگه داشتن یادو خاطره شهدای خیبر برنامه یادواره شهدا با عنوان نسل آفتاب در مسجد الهادی مسکن مهرشهرک آزادگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۸۳۱۸
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، فرمانده حوزه حضرت معصومه سلام الله علیها بیان کردند با برگزاری یادواره شهدا علاوه بر فرهنگ‌سازی و نشر فرهنگ از خودگذشتگی؛ قشر جوان و نوجوان جامعه با شهدا نیز آشنا می شوند. در همین راستا به مناسبت ۵ اسفند ماه روز شهدای شهرستان نجف آباد به همت پایگاه مقاومت بسیج خوهران حکیمه خاتون برنامه یادواره شهدا با عنوان نسل آفتاب در مسجد الهادی مسکن شهرک آزادگان با حضور حجت الاسلام امان الهی ومداح اهل بیت سید روح الله حسینی برگزارشد.
حجت الاسلام امان الهی گفت: برای مقابله با تلاش‌های دشمن برای انحراف نسل جوان و انقلابی ما برگزاری این یادواره می‌تواند مانع از به ثمر رسیدن اهداف آنان می باشد.
وی ادامه داد: برگزاری برنامه یادواره شهدا و محفل های شهدا را بستری تربیتی مناسبی ویژه نوجوانان وجوانان می باشد. ما وظیفه داریم فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان و نوجوان امروزی منتقل کنیم و یکی از راه‌های انتقال این فرهنگ برگزاری یادواره شهدا است.
این کارشناس دینی اضافه کرد : با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت میتوانیم جوانان ونوجوانان را از هجمه های دشمن حفظ کنیم
وی خاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ مقاومت اسلامی و احیای فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت در جامعه بسیار حائز اهمیت است.
برنامه با مداحی مداح اهل بیت به پایان رسید. لازم به ذکر است برنامه پرده خوانی هم توسط آقای مغزی برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار