خبرهای داغ:

مسئول تعلیم و تربیت نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه معرفی شد

همزمان با مبعث رسول خاتم طی آیینی مراسم معارفه تعلیم و تربیت نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۸۴۱۷
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ مراسم معارفه مسئول تعلیم و تربیت نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مهدی اشرف امام جمعه و استادیار صالحین در شهرستان سرخه با اشاره به اینکه باید برای پیشرفت حرکت خودمان برآورد دقیقی از خود و دشمن داشته باشیم، اظهار کرد: اگر خودمان را خیلی ضعیف بدانیم سست می شویم و مقاومت خود را از دست می دهیم و اگر دشمن را خیلی قوی بدانیم هراس پیدا می کنیم.

او با بیان اینکه بنا به فرموده قرآن کریم به دو دلیل نباید سست شویم، بیان داشت: اول به آن چه از مصیبت و بلا به شما می رسد به دشمنان نیز می رسد. دوم آنچه شما از خدا طلب می کنید و به آن امید دارید، دشمنان شما ندارند و محروم هستند.

استادیار حلقات صالحین در شهرستان سرخه در خاتمه گفت: ان شاءلله سپاه و بسیج و به ویژه شبکه تربیتی مانند همیشه پیشتاز و پیشرو باشند و نقش خود را در جهاد تبیین که مطالبه مقام معظم رهبری است ایفا نمایند.

در ادامه  مراسم حجت الاسلام و المسلمین طوسی معاون تعلیم و تربیت بسیج استان سمنان با بیان اینکه عقل انسان را به مقام قرب(توحید) می‌رساند، انسان را به سبک زندگی اسلامی می رساند و ارتباطات مادی زندگی دنیا را تامین می کند، اظهار کرد:  عقل و قوه عاقله آن قوه ای است که همه این موارد را دارا باشد پس احتیاج به تربیت معنوی دارد و این رسالت بر دوش همه ما خصوصا شما مربیان و سرگروه های حلقات و دیگر ارکان شبکه تربیتی است.

او افزود: البته بنا به فرموده مقام معظم رهبری عقل در صورتی این سه کارکرد را دارد که تحت تربیت معنوی  قرار گیرد و به رشد یافتگی برسد.

معاون تعلیم و تربیت بسیج استان سمنان بیان داشت: آنچه به عنوان تکلیف لحظه‌ای ما بنا به دستور مقام معظم رهبری است، این است که نسبت به تربیت ۸ میلیون جوان مومن انقلابی پای کار و ۱۰ میلیون حافظ قرآن به صورت جدی وارد عمل شویم.

طوسی با اشاره به اینکه  در این عرصه صاحبان خرد و اندیشه مسئولیت بسیار سنگین تری دارند، عنوان کرد: در شبکه تربیتی بایستی ابعاد چهارگانه تربیتی، بصیرتی، معرفتی و مهارتی مدنظر قرار گرفته و متربیان بر اساس آن به رشد یافتگی برسند.

گفتنی است در پایان حکم مسئولیت تعلیم و تربیت ناحیه سرخه به حجت الاسلام و المسلمین موسویان اعطا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار