خبرهای داغ:
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا:

خدمت به محرومین و جهاد در این راه ادامه راه شهدا است/ باید از هر فرصتی برای خدمت به محرومان و مستضعفان استفاده کنیم

سرهنگ نوروزی گفت: : ما برای اینکه بتوانیم به مردم خدمت کنیم باید اعتماد مردم را جلب کنیم و این اعتمادسازی از راه های مختلف از قبیل فعالیت های عمرانی،اقتصادی ،تربیتی و ... تحقق پیدا میکند
کد خبر: ۹۴۱۸۴۸۶
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶

خدمت به محرومین و جهاد در این راه در واقع ادامه راه شهدا است/ باید از هر فرصتی برای خدمت به محرومان و مستضعفان استفاده کنیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار کاظم نوروزی جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا در اختتامیه سومین دوره اسوة البلاد که با حضور امامان روستاهای استان های گلستان، خراسان شمالی، گیلان و مرکزی در اردوگاه صالحین شیرآباد برگزار شد اظهار کرد: وظیفه تمام ماست که از هر فرصتی برای خدمت به محرومان و مستضعفان استفاده کنیم و قرارگاه پیشرفت و آبادانی با توان و با استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی توانسته است خدمات شایانی را به مردم مناطق محروم استان ارائه نمائد.

وی افزود: ما برای اینکه بتوانیم به مردم خدمت کنیم باید اعتماد مردم را جلب کنیم و این اعتمادسازی از راه های مختلف از قبیل فعالیت های عمرانی،اقتصادی ،تربیتی و ... تحقق پیدا میکند.

نوروزی ادامه داد : حضور روحانیون عزیز تحت عنوان امامان روستا به همراه خانواده خود، بزرگ ترین جهاد در راه خدمت به مردم است؛ خدمت به محرومین و جهاد در این راه در واقع ادامه راه شهدا است و ما لحظه ای نباید از این راه منحرف شویم.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا در پایان خاطر نشان کرد :یکی از مصادیق جهاد به فرموده امام خامنه ای (مدظله العالی) در این عصر ، جهاد تبیین است و امامان روستا در این امر ، وظیفه ی سنگینی را بر عهده دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار