خبرهای داغ:
استاندار قزوین در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا استان قزوین خبر داد؛

شرایط پیش از پیک ششم، در استان اجرا می شود

اعلایی گفت: در بحث مدارس، شرایط فوق العاده و سخت پشت سر گذاشته شده و برای آموزش حضوری، تمام چیزهایی که پیش از پیک ششم در شئون زندگی بود به شرایط اولیه باز می گردد و مدارس با سی درصد ظرفیت دور روز در هفته برای آموزش حضوری از هفته آینده دایر خواهد بود.
کد خبر: ۹۴۱۸۵۱۶
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳

قروین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین که صبح امروز با حضور مسوولان استانی در سالن جلسات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش متولیان ذیربط در دستگاه های اجرایی در راستای مقابله با کرونا بیان کرد: این فضای امیدوار کننده نشات گرفته از تلاش همگانی است.

وی گفت: در یک فضای مقایسه ای به نظر می رسد فضای سرسخت سویه امیکرون را پشت سر می گذاریم و این در حالی است که بسیاری از کشورها که در ظاهر از امکانات بهتری برخوردار بوده و تحریم ها و محدودیت های ما را ندارند، در شرایط بسیار سخت تر با تلفات بدتری از سویه امیکرون قرار دارند.

استاندار قزوین اظهار کرد: این توانمندی های ایجاد شده، نتیجه درایت و تدبیر و تمرکز در برخورد با یک مسأله ملی است که در تمام ارکان برنامه ریزی و تدبیر شد و ما شاهد این هستیم که در شرایطی بسیار بهتر از مدعیان هستیم و دستاوردهای ما نشان می دهد هر کجا وحدت و همراهی و تدبیر وجود داشته می توانیم به نتایج مناسبی دست یابیم که این نتایج به مراتب بهتر از شرایط مدعیان جهان است.

اعلایی عنوان کرد: در آستانه تعطیلات عید نوروز و مراسمات متداول قرار داریم و ترددهای این استان نیز بسیار زیاد است و تجربه نشان داده که هیچ چیز به اندازه واکسیناسیون نمی تواند مانع پیشرفت این بیماری شود و هرچه اقدام به واکسیناسیون در سطوح مختلف جامعه بیشتر گسترش یابد مسایل و مشکلات را کاهش می دهد.

وی افزود: در همین راستا، در این چند روز باقیمانده از سال، هم مسوولان بهداشت و درمان و هم فرمانداران و بخشداران بر این موضوع تمرکز داشته باشند که تزریق واکسن با برنامه ریزی ویژه پیگیری شود.

استاندار قزوین تصریح کرد: امیدواریم این پیک کرونا، آخرین نفس های کرونا باشد و شرایط نامناسب کرونا کمتر شود. برای ستادهای خدمات سفر و سایر حوزه ها که آمادگی برای تعطیلات سال جدید را برنامه ریزی می کنند، همگرایی لتزم برای این امر و در جهت کنترل دستورالعمل های کرونایی داشته باشند.

اعلایی گفت: در بحث مدارس، شرایط فوق العاده و سخت پشت سر گذاشته شده و برای آموزش حضوری، تمام چیزهایی که پیش از پیک ششم در شئون زندگی بود به شرایط اولیه باز می گردد و مدارس با سی درصد ظرفیت دور روز در هفته برای آموزش حضوری دایر خواهد بود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها