مسئول بسیج دانش آموزی استان کرمان عنوان کرد؛

فانوس، ویژه برنامه راهیان نور دانش آموزی از مزار حاج قاسم

روزخوش گفت:راهیان نور دانش آموزی استان از مناطق عملیاتی جنوب و تحت عنوان ویژه برنامه فانوس در بستر فضای مجازی و شبکه شاد به صورت زنده پخش می گردد.
کد خبر: ۹۴۱۸۵۴۰
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳

عبدالرضا روزخوش مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان در مصاحبه با خبرگزاری بسیج با اشاره به مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان و مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری بسیج در برگزاری راهیان نور در بستر فضای مجازی استان بیان نمود:راهیان نور به صورت پخش زنده از مناطق عملیاتی جنوب تحت عنوان ویژه برنامه فانوس بستر فضای مجازی و شبکه شاد به صورت زنده پخش می گردد.

 مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان افزود؛ این ویژه برنامه به مدت ۳ روز از روز چهارشنبه چهارم اسفند ماه و از گلزار شهدای بین المللی کرمان پایتخت مقاومت و از جوار مزار سردار سرافز دلها شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز گردید و پس از آن با پخش برنامه زنده از یادمان های اروندکنار، شلمچه، دهلاویه و هویزه ادامه یافت.

عبدالرضا روزخوش در ادامه بیان نمود: پخش این ویژه برنامه به صورت زنده از مناطق عملیاتی در بخش های اجرای تئاتر توسط هنرمند کرمانی خانم رادمنش ،پخش نماهنگ، روایتگری آقای بادسار ، پخش موشن گرافیک شرح مناطق عملیاتی و اجرای آقای ابراهیمی و معرفی اماکن مذهبی کرمان نظیر باغ موزه دفاع مقدس، بیت الزهرا، گلزار شهدا و... میهمان دانش آموزانی بود که با پای دل به سفر معنوی راهیان نور مشرّف شده بودند .


روزخوش در ادامه افزود: به منظور استفاده از نظرات مخاطبان فرم نظرسنجی در نظر گرفته شده است که تا این لحظه بیش از ۱۰۰۰۰۰ دانش آموز با تکمیل این فرم که از طریق فضای مجازی و به صورت لینک در اختیار آنها قرار داده شده است رضایت خود را از اجرای این برنامه اعلام نموده اند و دلنوشته های خود را از این سفر معنوی ارسال کرده‌اند.
در حاشیه اجرای برنامه فانوس مسابقه پیامکی از متن برنامه هم برای زائرین پیش بینی و اجرا شد که آمار بسیار بالای شرکت‌کنندگان بلافاصله پس از اعلام مسابقه خود گواه میزان اثر بخشی و جلب رضایت آنها و توجه ویژه آنها به شرکت در این برنامه می باشد.

مسئول بسیج دانش آموزی استان کرمان؛ در پایان ضمن قدردانی از زحمات ارزشمند تمامی مسئولین و ارگانهای مشارکت کننده در این برنامه اظهار امیدواری نمود ، بتوانیم با برنامه ریزی های این چنینی و اقدامات فرهنگی اثربخش و ارزشمند در موضوعات مختلف و قالب های دیگر، زمینه ساز ضایت خداوند متعال ، حضرت امام زمان «عجل الله» و نائب ایشان حضرت امام خامنه ای«مدظله العالی» و مردم شریف ایران اسلامی باشیم.

ارسال نظرات