مستندسازی اردوی راهیان نور دانش‌آموزی لرستان

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: مستندسازی اردوی راهیان‌نور دانش‌آموزی توسط گروه تلویزیونی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در حال انجام است.
کد خبر: ۹۴۱۸۵۷۹
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ آیت اله دولت پور  امروز در جمع اصحاب رسانه گفت: مستندسازی اردوی راهیان‌نور دانش‌آموزی توسط گروه تلویزیونی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در حال انجام است. 

وی افزود: با توجه به جهش ویروس کرونا تحت عنوان امیکرون اعزام امسال دانش‌آموزان به اردوی راهیان‌نور در مناطق عملیاتی جنوب لغو شد. 

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان کرد: بر این اساس گروه تلویزیونی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، معرفی یادمان‌های مناطق عملیاتی جنوب، فرهنگ سازی برای نسل جوان، فرهنگ ایثارگری، رشادت، دفاع مقدس و دستاوردهای انقلاب با همکاری بسیج دانش‌آموزی و معاونت اردویی و گردشگری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اقدام به ساخت این مستند کردند. 

وی گفت: ساخت این مستند با حضور گروه ۲۰ نفره از دانش‌آموزان به صورت نمادین جهت ضبط این برنامه مستند به اردوی راهیان‌نور در مناطق جنوبی اعزام شدند، در حال انجام است. 

دولت پور بیان کرد: این مستند در ۸ قسمت ساخته می‌شود و پس از تدوین در شبکه شاد به صورت یک روز در میان و از هفته آینده نیز در شبکه لرستان پخش می‌شود و پخش آن تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات