به مناسبت عید بزرگ و سعید مبعث؛

کارگران روز مزد شهر شیراز میهمان ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله (ع) شیراز شدند

در سالروز مبعث پیامبر مهربانی‌ها حضرت محمد (ص) و در راستای رزمایش مواسات و همدلی، کارگران روز مزد شهر شیراز، میهمان ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله (ع) شیراز شدند.
کد خبر: ۹۴۱۸۶۰۸
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، در سالروز مبعث پیامبر مهربانی‌ها حضرت محمد(ص) و در راستای رزمایش مواسات و همدلی، کارگران روز مزد شهر شیراز، میهمان ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله(ع) شیراز شدند.
سرهنگ حسن عبدالله‌زاده جانشین سپاه فجر فارس در این مراسم که به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله(ع) برگزار شد، ضمن تبریک مبعث نبی مکرم اسلام(ص)، اظهار داشت: در طول تاریخ همیشه نبرد بین کفر و اسلام؛ و حق و باطل بوده است.
وی با تصریح بر اینکه اسلام دین دفاع و حمایت از مظلومین عالم است، گفت: بسیج و سپاه نیز در همین راستا همواره در راه اثبات نوع دوستی و مردم یاری بوده است که خدمات شایسته ای نیز در تمام بحران‌ها( اعم از: دفاع مقدس، سیل، زلزله، بیماری کرونا و واکسیناسیون) به مردم ارائه کرده است.
به گزارش بسیج، این کارگران بدون ذهنیت و آمادگی قبلی به این مراسم وارد شدند و همزمان با حضورشان، مراسم جشن و مولودی‌خوانی آغاز شد و در نهایت با اهداء بسته‌های معیشتی به ایشان از زحماتشان قدردانی بعمل آمد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار