خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا:

رمز موفقیت جامعه اسلامی، داشتن رهبری از جنس مردم است

حجت الاسلام دیلم گفت: رمز موفقیت جامعه اسلامی این است که رهبر آن از جنس خود مردم باشد تا بتواند جامعه را هدایت کرده و دلسوز آنان باشد
کد خبر: ۹۴۱۸۶۹۴
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰

رمز موفقیت جامعه اسلامی، داشتن رهبری از جنس مردم است

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، حجت الاسلام والمسلمین دیلم مسئول عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا در محفل انس با قرآن کریم که به مناسبت مبعث پیامبر اسلام (ص) در روستای «اودک دوجی» این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: اهل سنت و شیعه ما باید بتواند جایگاه نورانی که پیامبر اکرم (ص) برای مسلمانان ایجاد کرده است را حفظ کنند و بسترساز تحقق جامعه اسلامی و پیروزی جبهه مقاومت شوند.

وی افزود: خداوند شریعه بزرگی همانند مبعث که تولد اسلام است را رقم زد آن هم در شرایطی که بهترین انسان ها را مبعوث کرد؛ کسی که حتی قبل اسلام نیز به نام محمدامین شناخته می شد و این نعمت و منت بزرگی است که خداوند، پیامبری از جنس خود مردم برگزید.

دیلم ادامه داد: به خواست خدا و همت پیامبر اکرم (ص) اسلام در مکه رشد کرد و زمانی که نبی اسلام به مدینه مشرف شد و تبلیغ دین کردند، مردم این دعوت را پذیرفتند.

وی گفت: رمز موفقیت جامعه اسلامی این است که رهبر آن از جنس خود مردم باشد تا بتواند جامعه را هدایت کند و دلسوز آنان باشد.

مسئول عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا ادامه داد: در سوره های آل عمران و توبه نیز خداوند به این موضوعات تأکید دارد، امروز این جلوه گری را امت اسلامی به کوری چشمان استکبارجهانی، معاندین و بدخواهان در وجود ولی امر مسلمین می بینند که از جان مردم است. امام مسلمین امروز اهل سنت و شیعه را از خود می داند و درد دل مردم درد دل اوست.

امام جمعه موقت علی آبادکتول گفت: برای رهبری و امام مسلمین سخت و گران است که مردم در سختی و مشکلات باشند. اینجا دیگر چهره هایی مانند ترامپ و اوباما و سایر جنایتکاران نیستند که کشتار مردم اهمیتی برایشان نداشته و مردم جایگاهی در نزدشان نداشته باشند اما در جامعه اسلامی، رهبری همواره نگران مردم است.

وی ادامه داد: پیامبر (ص) اصرار به هدایت مردم دارد و ما نیز هر روز در نمازهایمان از خداوند می خواهیم در راه درست که همان راه مستقیم و راه پیامبر و اولی الامر است، قرار بگیریم. 

دیلم اذعان داشت: نرم خویی و مهربانی پیامبر اکرم (ص) سبب شد تا زمانیکه مردم را دعوت کرد، آنان بپذیرند. سردار شهید سلیمانی مگر رابطه فامیلی با میلیون ها نفر داشت که آنگونه در تشییع پیکرش حضور داشتند؛ شهید سلیمانی برای خدا قدم برداشته بود، مجاهد، مخلص، نترس و در صحنه بود و این را از پیامبر و اولی الامر آموخته بود و برای همین در نزد مردم محبوب شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فرق ما با نظام های طاغوتی و سرمایه داری و غیر اسلامی و دینی، در رهبری جامعه و ارتباط بین حاکمیت و مردم تعریف می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار