خبرهای داغ:
اسدآباد-رییس هیئت تیراندازی شهرستان اسدآباد گفت: کمبود سلاح در سالن تیراندازی مشکل اصلی ما است که حل آن نیازمند ورود مسئولین شهرستان است.
کد خبر: ۹۴۱۸۸۱۱
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۹

علی اکبر سیفی عارف در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد از فعالیت مدون رشته تیراندازی در اسدآباد زیر نظر هیئت استان خبر داد و اظهار کرد: سالن تیراندازی اسدآباد بهمن ماه امسال با حضور مسئولین شهرستان افتتاح شد که طی این مدت کوتاه استقبال بسیار خوبی از این رشته شده است.

وی با بیان اینکه چهار مربی آقا و خانم دارای مدرک فدراسیون امر آموزش علاقمندان را برعهده دارند، با اشاره به حرفه‌ای بودن سلاح‌های استفاده شده در سالن تیراندازی اسدآباد گفت: باتوجه به اینکه سابق بر این شخصاً دارای سالن تیراندازی بودم معتقدم استعدادهای اسدآباد در صورت شناسایی و آموزش اصولی مدعی کسب مقام‌های بین المللی هستند.

رییس هیئت تیراندازی شهرستان اسدآباد ادامه داد: باتوجه به پتانسیل بالای این رشته، سرمایه‌گذاری بر روی آن سود بوده و باعث بالا رفتن پرچم کشورمان در میادین مختلف خواهد بود.

وی مهمترین مشکل موجود در سالن تیراندازی را وضعیت گرمایشی آن اعلام کرد و گفت: باتوجه به اینکه این سالن در طبقه بالای استخر شهید سلیمانی قرار دارد گاز آن به استخر متصل است که هم اکنون وصل نشده و با وسیله‌ای دیگر این سالن را گرم نگه می‌داریم.

سیفی عارف از مسئولین شهر خواست در تأمین سلاح‌های بیشتر به هیئت تیراندازی کمک کنند چرا که هم اکنون در این سالن 10 خط (سیبل) و تنها چهار سلاح وجود دارد، گفت: طبق مبانی اصیل دینی ، تیراندازی ورزش مفرحی برای روح و روان است و استرس و اضطراب را از ورزشکار دور می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات