مدیر ستاد اقامه نماز استان ایلام:

فرهنگ مهدویت در بین نسل جوان تبیین شود

رضایتی با بیان اینکه فرهنگ مهدویت در بین نسل جوان تبیین شود، گفت: ر برنامه های آخر سال و فضاسازی شهر باید به گونه ای عمل شود که فرهنگ مهدویت و انتظار در سطح استان نمود داشته باشد.
کد خبر: ۹۴۱۸۹۱۷
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،مدیر ستاد اقامه نماز استان ایلام، در جلسه هماهنگی بنیاد حضرت مهدی موعود(عج) با محوریت برکزاری برنامه ها و جشن های نیمه شعبان، اظهار کرد: لازم است که از تمام امکانات و ظرفیت ها در راستای اجرای برنامه های فرهنگی در ایام شعبانیه و توسعه و ترویج فرهنگ مهدویت استفاده شود.

«فیض الله رضایتی» با اشاره به اینکه  امسال عید نوروز با ایام نیمه شعبان مصادف شده است، ابراز کرد:  تلاش می شود که رنگ و بوی نوروز در سال جدید با عطر مهدویت عطرآگین شود  و در راستای توسعه و ترویج فرهنگ برنامه ریزی شود.

وی با اشاره به اینکه در برنامه های آخر سال و فضاسازی شهر باید به گونه ای عمل شود که فرهنگ مهدویت و انتظار در سطح استان نمود داشته باشد، ابراز کرد: قرار بود که سه هزار دانش آموز استان با همکاری آموزش و پرورش دوره های مهدویت را طی کنند که به دلیل شرایط کرونا این امر به صورت کامل محقق نشده است.

مدیر ستاد اقامه نماز استان ایلام  با تاکید بر اینکه باید زمینه های لازم سخت افزای و نرم افزاری توسعه و ترویج فرهنگ مهدویت را در بین نسل جوان فراهم کرد، افزود: در دانشگاه آزاد اسلامی برنامه های ویژه ای به صورت وبینار با محوریت فرهنگ مهدویت برگزار شده است و در بعد سخت افزاری هم نیز اقلام و کتب و نرم افزارهای مختلف برای ارائه به دانشجویان و نسل جوان آماده است.

رضایتی با تاکید بر اینکه ائمه جمعه استان نیز  در مصلی ها و خطبه های نماز جمعه برنامه ها و آئین های ویژه مهدویت  را مورد توجه قرار دهند، گفت: در هفته های آخر سال دستگاه های اجرایی و فرهنگی برنامه های ویژه مهدویت  و فضا سازی و زیبا سازی شهر در ایام نیمه شعبان توسط شهرداری ایلام  اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه یک برنامه شاخص در شهرستان دهلران همزمان با ایام نیمه شعبان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در شهرستان ها و بخش های مختلف استان نیز برنامه های متنوعی همزمان با ایام نیمه شعبان برگزار می شود و رسانه ها و فضای مجازی نیز در این زمینه پای کار خواهند آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار