خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان بهار:

ایران مخالف جنگ و بحران اوکراین است/ ریشه و عامل بحران اوکراین آمریکا است

همدان-فرماندار شهرستان بهار با اشاره به بحران اوکراین گفت: همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند ایران مخالف بحران اوکراین است اما ریشه و عامل بحران را آمریکا می‌داند.
کد خبر: ۹۴۱۸۹۷۷
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، روح الله نباتی در نشست سیاسی کارکنان تیپ انصارالحسین(ع) با تبیین اهمیت جهاد تبیین، تأکید مقام معظم رهبری بر این موضوع را نشانه تکلیف و رسالت مهم جبهه انقلابی دانست و اظهار کرد: لازمه جهاد تبیین، حفظ متانت و رفاقت در امر روشنگری و تبیین است و نمی‌توان با برخورد خشن و تند توقع همراهی و پذیرش حرف حق را داشت.

وی با اشاره به برخی موضوعات سیاسی که موضوعات مهم در جهاد تبیین در شرایط فعلی هستند، بیان داشت: یکی از این موضوعات گفتمان جبهه و جریان مقاومت در منطقه است.

فرماندار شهرستان بهار افزود: جبهه مقاومت در منطقه، حافظ جان و آرامش ملت‌های منطقه در برابر جنگ افروزی و سلطه‌طلبی استکبار جهانی است و اهمیت این موضوع باید در جامعه تبیین شود.

وی با اشاره به بحران اوکراین اظهار داشت: همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند ایران مخالف بحران اوکراین است اما ریشه و عامل بحران را آمریکا می‌داند.

نباتی افزود: ماجراجویی و سلطه‌طلبی آمریکا و کشورهای غربی در منطقه و کشاندن ناتو به مرزهای شرق آسیا عامل بی‌ثباتی و ضد استقلال و امنیت در منطقه است.

وی همچنین با اشاره به برخی دستاوردها و اقدامات دولت در زمینه اقتصاد و کشاوزی گفت: دولت انقلابی در این چند ماه گام‌های بلندی برداشته و موضوعات مهمی را رفع و اصلاح کرده اما رفع مشکلات و توقف گرانی و تورم و رکود نیازمند زمان است.

فرماندار شهرستان بهارگفت: ریشه برخی گرانی‌ها و ادامه مشکلات اقتصادی در تصمیمات و رویه‌های غلطی ست که ظرف چند سال گذشته دنبال شده و دولت با جدیت و مدیریت جهادی پیگیر رفع این مشکلات و کمبودها است.

وی همچنین به طرح صیانت فضای مجازی اشاره و خاطرنشان کرد: بر خلاف تصوری که از این طرح در جامعه ایجاد شده است، این طرح به دنبال محدودیت و فیلتر کردن شبکه‌های اجتماعی نیست بلکه آن چه موضوعیت دارد ایجاد مرز برای کشور در فضای مجازی و قطع کردن دست و پای دشمن از این عرصه است.

نباتی گفت: این موضوع در بسیاری از کشورهای جهان جریان دارد و کشورها بر فضای مجازی خود حاکمیت دارند اما در ایران فضای مجازی رها شده و دشمن به راحتی توطئه‌ها و محدودیت‌های خود را علیه نظام و آرمان‌های انقلابی اعمال می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات