خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

پاسداران، رزمندگان ایستاده در صف اول دفاع از آرمان های انقلاب هستند

پاسداران، رزمندگان ایستاده در صف اول دفاع از آرمان های انقلاب هستند که این حضور مقتدرانه، قابل تجلیل است.
کد خبر: ۹۴۱۹۰۹۴
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، ظهر امروز، آئین تجلیل از رزمندگان شمالغرب کشور و روز پاسدار با حضور سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و جمعی از فرماندهان و کادر سپاه استان و مسوولان استان قزوین در محل حسینیه تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) قزوین برگزار شد.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی در این مراسم ضمن تبریک اعیاد مبارک شعبانیه بیان کرد: پاسداران، رزمندگان ایستاده در صف اول دفاع از آرمان های انقلاب هستند که این حضور مقتدرانه، بسیار قابل تجلیل است.

وی با اشاره به نقش شهدای انقلاب که کمتر به آنها پرداخته شده گفت: شهیدان مظلوم دوران مبارزات از آنها کمتر در مجالس یاد می شود همچون شهید انصاری قزوینی، شهیدان دوران تثبیت انقلاب به ویژه رییس جمهور مردمی شهید محمدعلی رجایی، شهیدان سرافراز دوران دفاع مقدس و ستارگان پرآوازه قزوینی شهید سرلشگر عباس بابایی، سرلشگر حسین لشگری، سرلشگر رضا حسن پور، شهیدان امنیت پایدار در شمال غرب کشور شهید سردار جعفرخانی، شهیدان بیداری اسلامی و جبهه مقاومت به ویژه حاج قاسم سلیمانی و همراهانش و شهید سردار حمید محمدرضایی و سه هزار شهید پرافتخار خطه پرآوازه قزوین، دارالمومنین ایران، هر یک برگ زرینی بر تاریخ پرافتخار این مرز و بوم هستند که یاد و نام آنها باید گرامی داشته شود.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: این گذشته ماست که در هر مقطعی استان قزوین با حضور مردان پرآوازه و غیور خوش درخشیده است. همه رزمندگان و شهیدان متعلق به اردوگاه منتظران حضرت ولیعصر(عج) هستند.

سردار آتانی ضمن تقدیر از مسوولان و حضور آنها در کنار سپاه عنوان کرد: محبت رزمندگان در وجود مردم عزیز وجود دارد و اعلام می داریم که مردم استان قزوین آماده فداکاری با همین پشتیبانی مسوولان هستند. با نگاهی به دوران کرونا و حضور همگانی برای مقابله با این ویروس منحوس می توان دریافت که همت و هم افزایی خاصی بین مردم و مسوولان استان قزوین وجود دارد.

مقام ارشد نظامی استان با اشاره به حضور ۲هزار و ۴۰۰ رزمنده قزوینی در مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور افزود: برای اولین بار در ماموریت شمال‌غرب، از ظرفیت پیشکسوتان و فرماندهان بهره بردیم و شهادت می دهم که این فرماندهان و پیشکسوتان، نقطه اتکا و امید رزمندگان در شمال غرب کشور بودند.

وی تصریح کرد: حضور سربازان و بسیجیان عزیز در این ماموریت بسیار چشمگیر بود. این ماموریت استثنائات ویژه ای داشت که به تاکید پیشکسوتان، همه ظرفیت سپاه و بسیج استان پای کار بودند. کمک های مردمی با حضور فرماندهان نواحی و سربازان و رزمندگان، در بین مردم منطقه توزیع شد. ما معتقدیم رزمندگان جمهوری اسلامی، همه برادران ما هستند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه یادآور شد: بنای کار سیاسی نداریم و لذا کمک های نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، اتاق بازرگانی، فرمانداران استان و دیگر مسوولان و دستگاه های استان بسیار قابل تجلیل است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار