خبرهای داغ:
سردار مجیدی در گفتگو با بسیج:

نقش برجسته سپاه در حفاظت از انقلاب و دستاورد‌های آن باعث بغض و کینه دشمنان است

همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: امروز نقش برجسته و کلیدی سپاه در حفاظت از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن باعث بغض و کینه دشمنان از این نهاد مقدس شده است.
کد خبر: ۹۴۱۹۲۰۶
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳
نقش برجسته سپاه در حفاظت از انقلاب و دستاورد‌های آن باعث بغض و کینه دشمنان است

سردار مظاهر مجیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع) نامگذاری این روز به عنوان روز پاسدار را افتخاری برای پاسداران رشید و غیور انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: نامگذاری سالروز ولادت با سعادت بزرگ پاسدار اسلام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با ابتکار حضرت امام خمینی (ره) به عنوان روز پاسدار نشان از اهمیت و نقش بی‌بدیل سپاه پاسداران در حفظ نظام و انقلاب دارد.

وی به اهمیت نقش سپاه در پاسداری از انقلاب و دستاورد‌های ان اشاره و اظهار  کرد: از افتخاراتی که نصیب جمهوری اسلامی شده، انقلاب اسلامی است که امام راحل برای حفظ و حراست از آن نهاد مقدسی به نام سپاه پاسداران با مجموعه‌ای از پتانسیل مردمی را تاسیس کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در  طول ۴۳ اخیر کارنامه بسیار درخشانی از خود به جای گذاشته است، گفت: طی ۴۳ سال  که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد این نهاد مقدس برکات زیادی برای جمهوری اسلامی داشته و در همه سختی‌ها و موضوعات همچون امنیتی، دفاعی، محرومیت زدایی و... در کنار مردم بوده و در هر عرصه‌ای که وارد شده بسیار خوش درخشیده است.

وی حضور موثر سپاه در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را نمونه بارز حضور پاسداران دلاور در عرصه‌های سخت و حساس دانست و بیان کرد: نیرو‌های قدرتمند سپاه توانستند به خوبی در مقابل استکبار جهانی  صف‌آرایی کنند و به لطف و عنایت خداوند در کنار سایر نیرو‌ها پیروزی بزرگ را رقم بزنند.

سردار مجیدی به دیگر مجاهدت‌ها وحماسه آفرینی‌های پاسداران انقلاب اسلامی در طول دوران انقلاب اشاره و عنوان کرد: علاوه بر حضور در دوران دفاع مقدس، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جبهه مقاومت اسلامی، در عرصه‌های سازندگی، محرومیت‌زدایی، امدادرسانی در بلایای طبیعی و حوادث و... نقش حماسی داشته و فعالیت‌های اثربخش و بسیار درخشانی در همه موضوعات انجام داده است.

وی با اشاره به فعالیت‌ها و خدمات ارزنده در راستای محرومیت‌زدایی توسط سپاه پاسداران طی سال‌های گذشته، کمک به دولت در بحث مسکن را از شاخص‌ترین فعالیت‌های سپاه در سال آینده عنوان کرد و ادامه داد: سپاه طی چند سال گذشته خدمات بسیار زیادی در راستای محرومیت زدایی انجام داده که استان همدان نیز از این توفیق بی‌بهره نبوده و توانستیم در این سال‌ها خدمات بسیاری در این عرصه داشته باشیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱ نیز در مباحثی دولت را کمک می‌کنیم به خصوص در بحث مسکن و موضوع آبرسانی به روستا‌ها که البته لازمه تحقق این امر پای کار آوردن مردم است تا در این زمینه قدم‌های مثبتی بردارند بنابراین برنامه‌هایی پیش بینی شده تا ما بتوانیم حجم بالایی از کار‌ها را در این راستا انجام دهیم.

وی اضافه کرد: در استان همدان در موضوعات امنیتی با توجه به اینکه ساختار گردان‌های امام حسین (ع)، امام علی (ع)،  گردان‌های بیت المقدس، کوثر و سایبری سازماندهی شده‌اند و بسیار خوب توانستیم موضوعات آموزشی را انجام دهیم و در موضوع گشت رضویون کمک‌های خوبی در کنار دیگر نهاد‌ها همچون ناجا داشته باشیم.

سردار مجیدی با تاکید بر اینکه امروز سپاه پاسداران مفتخر است که توانسته به زیبایی تمام در مقابل استکبار جهانی ایستادگی و صف‌آرایی کند، گفت: هرچه از انقلاب می‌گذرد برکات این نهاد انقلابی بارزتر و روشن‌تر برای مردم خودنمایی می‌کند.

وی با بیان اینکه امروز نقش برجسته و کلیدی سپاه در حفاظت از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن باعث بغض و کینه دشمنان از این نهاد مقدس شده است، تصریح کرد: در طول ۴۳ سال گذشته از آنجایی که استکبار جهانی به دنبال این بود تا بتواند به نظام و انقلاب ضربه‌ای وارد کرده و برای نظام چالش ایجاد کند، یکی از سازمان‌هایی که در مقابل استکبار تمام قد ایستاد سپاه بود.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه سپاه پاسداران همواره راهبرد‌های استکبار جهانی را زمین‌گیر کرده است، اضافه کرد: با آن بغض و کینه‌ای که استکبار نسبت به سپاه دارد تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا چهره سپاه را بد جلوه دهد که به طور قطع تلاش‌های آن‌ها بی اثر خواهد بود چراکه پاسداران غیور در راه خدمت به نظام، مردم و انقلاب هستند و دشمنان را در رسیدن به اهداف خود ناکم خواهند گذاشت و باید همچون شهید بهشتی گفت «به آمریکا بگویید از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر».

وی با اشاره به اینکه حماسه آفرینی‌های پاسداران غیور انقلاب اسلامی باعث ناکامی دشمنان در رسیدن به اهدافشان می‌شود، یادآور شد: از خداوند می‌خواهیم کمک کند تا بتوانیم در طول خدمت خود به عنوان سربازان ولایت، فرمایشات مقام عظمای ولایت را در موضوعات بزرگ همچون حفظ نظام، عملیاتی و جاری و ساری کنیم و در برابر توطئه‌ها و حیله‌های دشمنان با عنایت خاص خداوند همواره پیروز و سربلند باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات