پیوند آسمانی دو زوج بسیجی پایگاه فاطمیه در عید مبعث

پیوند آسمانی دو زوج بسیجی پایگاه فاطمیه در عید مبعث با همکاری دفتر آستان قدس رضوی یزد با هدایای تبرکی از طرف پایگاه فاطمیه حوزه‌ بنت الهدی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۹۲۲۱
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱

رهبر معظم انقلاب اسلامی (حفظه): در گذشته معمول بود که براى ازدواج، افراد خیّر و مؤمنى پیدا می‌شدند، واسطه گرى می‌کردند، دخترهاى مناسب را، پسرهاى مناسب را، معرفى می‌کردند، ازدواج‌ها را راه مى انداختند؛ این کار‌ها باید انجام بگیرد؛ باید واقعاً در جامعه یک حرکتى در این زمینه به وجود بیاید. "


به گزارش خبر نگار خبرگزاری بسیج از یزد:
بسیجیان پایگاه فاطمیه حوزه مقاومت بسیج بنت الهدی در لبیک به ندای رهبری در عرصه ازدواج سنت زیبای واسطه گری را احیا و دست همت را برای ازدواج آسان جوانان ایران اسلامی عزیز بالا آورده و پرتوان در این راه قدم برمی‌دارند.

پیوند آسمانی دو زوج بسیجی این پایگاه در عید مبعث حضرت رسول اکرم صلی الله علیه وآله و سلم انجام شد
به گفته فرمانده پایگاه فاطمیه این ازدواج با معرفی توسط مشاورین ازدواج دفتر آستان قدس شهرستان یزد با همکاری واحد فرهنگی پایگاه فاطمیه، بعد از شناخت نسبی از طرفین انجام شد.
با تلاش و همت بانوان فعال بسیجی پایگاه فاطمیه در این عید فرخنده همزمان دو عروس و داماد که طلبه و بسیجی و فعال فرهنگی پایگاه فاطمیه نیز بودند پیمان اسمانی بستند و با سبک ترویج ازدواج اسان راهی خانه بخت شدند.

فرمانده پایگاه فاطمیه در اخر افزود قابل ذکر است یک هدیه نفیس که شامل یک قرآن اهدایی از آستان قدس و یک تابلو فرش اهدایی از پایگاه فاطمیه به این دو زوج تقدیم شد.

ارسال نظرات