خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام صادق(ع) شهرستان آبیک؛

سپاه در عرصه های سازندگی و خدمت به مردم انقلابی در تلاش است

سرهنگ صادقپور گفت: امیدواریم با اقدامات دولت انقلابی بتوانیم فقر را به طور مطلق ریشه کن کنیم و سپاه نیز در عرصه های سازندگی و ساخت خانه های محرومین و کمک های مومنانه و تهیه جهیزیه ها برای خدمت به مردم انقلابی در تلاش است.
کد خبر: ۹۴۱۹۲۶۰
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰

قزوین_به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار مهدی صادق پور فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام شهرستان آبیک در مراسم توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی و یک سری جهیزیه به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار بیان کرد: نهضت کمک مومنانه طبق فرمایش مقام معظم رهبری اجرا شد که نتایج موفقی را در برداشت.

وی گفت: مجموعه بخشداری این بخش و حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج در این راه پیش قدم بودند و با تشکیل قرارگاه های مواسات اقدامات خوبی را در چند وقت اخیر داشتند.

وی افزود: امیدواریم با اقدامات دولت انقلابی بتوانیم فقر را به طور مطلق ریشه کن کنیم و همه دست به دست هم بدهیم تا این دولت را یاری کنیم و سپاه نیز در عرصه های سازندگی و ساخت خانه های محرومین و کمک های مومنانه و تهیه جهیزیه ها برای خدمت به مردم انقلابی در تلاش است.

صادق پور خاطرنشان کرد: به برکت مجاهدت های رزمندگان شاهد حرکت های انقلابی در کشورهای دیگر مانند عراق، سوریه، یمن و لبنان هستیم و توانستیم مقتدرانه انقلابمان را به جهان صادر کنیم.

وی در پایان گفت: به مناسبت میلاد با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، عزیزان جهادگر بسیجی بخش بشاریات و همچنین با همت عزیزان و خیرین و بخشدار بخش بشاریات تعداد ۳۱۳ بسته معیشتی و یک سری جهیزیه به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان تهیه شده که انشالله به همین مناسبت در اختیار جامعه هدف قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار