خبرهای داغ:

پاسداری از ارزش ها و آرمان های انقلاب وظیفه سپاه است

فرمانده سپاه ناحیه سمنان گفت: پاسداری از ارزش ها و آرمان های انقلاب و نظام وظیفه سپاه است.
کد خبر: ۹۴۱۹۲۷۶
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ مرتضی عبداللهی در دیدار فرماندار سمنان به مناسبت روز پاسدار که در دفتر فرمانده سپاه ناحیه سمنان برگزار شد، اظهار داشت: مجموعه سپاه و بسیج نهاد انقلابی و مردمی است که همواره در راستای خدمات رسانی به مردم در میدان حاضر و آماده است.

وی با اشاره به حضور مجموعه سپاه و بسیج در عرصه‌های مختلف سازندگی، محرومیت زدایی، کمک و دستگیری از نیازمندان و .... گفت: این حضور به هنگام و مستمر مجموعه نیروهای بسیج و سپاه در برهه‌ها و شرایط و عرصه‌های مختلف مورد رضایت مردم بوده و هست و روح امید و نشاط و سرزندگی و دلبستگی به انقلاب و نظام را دوچندان می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه سمنان با اشاره به پیشرفت‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی تا به امروز گفت: پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام ماهیت مجموعه نهاد انقلابی سپاه است و نیروهای این نهاد مردمی و انقلابی تا پای جان برای حفظ و حراست از این ارزش‌ها با تبعیت محض از ولایت فقیه ایستاده‌اند.

سرهنگ عبداللهی گفت: همه این تلاش‌ها و خدمات در اعتلای انقلاب و تثبیت کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اثرگذار است و این همان چیزی است که دشمنان چشم دیدن آن را ندارند و همواره در تلاش برای ناکارآمد جلوه دادن نظام هستند.

وی بیان کرد: مجموعه سپاه و بسیج سپاه ناحیه سمنان آمادگی کامل برای کمک به دیگر دستگاه‌های اجرایی شهرستان سمنان دارد و در این راستا از تمام ظرفیت و توان خود بهره می‌گیرد تا امور در عرصه‌های مختلف با سرعت بیشتری به نتیجه برسد.

حسن اقوامی پناه، فرماندار سمنان نیز ضمن تبریک روز پاسدار گفت: تلاش سپاه سمنان در عرصه‌های مختلف خدمات رسانی، عمرانی، محرومیت زدایی و سازندگی و دیگر عرصه‌ها ستودنی است.

وی همچنین از هم افزایی بسیار مطلوبی که بین فرمانداری سمنان و سپاه ناحیه سمنان است تقدیر کرد و بر تداوم این روند تأکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار