خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه آموزشگاه شهید مدرس استان البرز؛

جهاد تبیین، هدایت مطالبه گری جامعه در مسیر درست است

حجت الاسلام شهبازی، جهاد تبیین را هدایت مطالبه گری جامعه در مسیر درست دانست و گفت: تبیین حقایق یکی از مهم ترین وظیفه انبیای الهی بوده است، شیعه تجربه ای موفق از تبیین حقایق از جریان عاشوراء به بعد داشته است و اگر تبیین چهره منفور دستگاه اموی نبود، ما امروز عاشوراء نداشتیم.
کد خبر: ۹۴۱۹۲۸۲
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام علی شهبازی، مسئول نمایندگی ولی فقیه آموزشگاه شهید مدرس استان البرز، در گردهمایی سیاسی پایوران و سربازان ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، به دشمن شناسی در قرآن کریم اشاره کرد و گفت: یکی از مسائلی که قرآن کریم بر آن تأکید دارد؛ دشمن شناسی است. وقتی انسان دشمن خود را خوب بشناسد، بهتر می تواند با آن مقابله کند. شیطان، کفار و منافقین سه گروه از دشمنان مکتب اسلام هستند که پیوسته در حال برنامه ریزی برای براندازی اسلام و تعالیم دین مبین اسلام هستند.

وی در ادامه افزود: جنگ نرم یعنی، اجرای برنامه حساب شده، مسالمت آمیز، خزنده و درازمدت برای نفوذ در ارکان سیاسی و اجتماعی یک نظام به منظور تغییر سیستم سیاسی یک کشور با ایجاد تغییر و تحول اساسی در اندیشه و باورهای مردم آن جامعه. جنگ نرم از سنخ جنگ فرهنگی است و هدف دشمنان در جنگ نرم تسخیر باورها و ارزش های ملت است.

حجت الاسلام شهبازی، جهاد تبیین را هدایت مطالبه گری جامعه در مسیر درست دانست و گفت: تبیین حقایق یکی از مهم ترین وظیفه انبیای الهی بوده است، شیعه تجربه ای موفق از تبیین حقایق از جریان عاشوراء به بعد داشته است و اگر تبیین چهره منفور دستگاه اموی نبود، ما امروز عاشوراء نداشتیم. حضرت زینب کبری(س) و امام سجاد(ع) با تبیین حقایق نهضت عظیم عاشوراء، باعث رسوایی دستگاه یزید شدند و مردم را از خواب غفلت و دشمنی با اهل بیت(ع) بیدار کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه آموزشگاه شهید مدرس استان البرز، در پایان سخنان خود، به سه محور اصلی جهاد تبیین در شرایط کنونی جامعه اشاره کرد و گفت: تبیین واقعیت های دوران طاغوت پهلوی، دستاوردهای انقلاب اسلامی و چهره واقعی غرب و غربگرایان و پیاده نظام دشمن در داخل، سه محور اصلی از جهاد تبیین در شرایط کنونی جامعه است و همه نیروهای ارزشی و انقلابی پای در رکاب انقلاب باید با تلاش مخلصانه، مستمر و همه جانبه، با ابزارها و رسانه های لازم وارد میدان جهاد تبیین شوند و به لجن پراکنی و وارونه سازی حقایق توسط دشمنان جواب هوشمندانه بدهند.

انتهای پیام/2001

ارسال نظرات
پر بیننده ها