خبرهای داغ:
به مناسبت روز پاسدار انجام شد:

دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس با امام جمعه شهرستان

سرهنگ پاسدار محمد فاطمی نسب: سپاه همیشه این آمادگی رو دارد که برای انقلاب اسلامی از جان خود بگذرد حال چه در داخل ایران یا در مرزهای خارج از ایران برای اعتلای و شکوه هر چه بیشتر تمدن اسلامی در سراسر جهان .
کد خبر: ۹۴۱۹۳۵۵
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج از شهرستان فردوس دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس و جمعی از پاسداران با امام جمعه شهرستان فردوس و شهر اسلامی به مناسبت گرامیداشت میلاد امام حسین علیه السلام و روز پاسدار در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس انجام شد.

در این دیدارسرهنگ پاسدار محمد فاطمی نسب ضمن خیر مقدم و خوشامد گویی بیان کردن سوم شعبان فرخنده سالروز ولادت سید و سالار شهدا امام حسین (ع) از سوی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) به عنوان «روز پاسدار» نام‌گذاری شده تا یادآور وظیفه خطیر پاسداران در دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و همچنین مبارزه خستگی‌ناپذیر با فساد و بی‌عدالتی و ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و جور استکبار جهانی با تأسی به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و باور وعده الهی مبنی بر پیروزی خون بر شمشیر باشد.

وی افزود که سپاه همیشه این آمادگی رو دارد که برای انقلاب اسلامی از جان خود بگذرد حال چه در داخل ایران یا در مرزهای خارج از ایران برای اعتلای و شکوه هر چه بیشتر تمدن اسلامی در سراسر جهان .


در ادامه مراسم امام جمعه شهرستان فردوس حجت الاسلام والمسلمین شاکری نیز با گرامیداشت سوم شعبان، سالروز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار، اظهار داشت: نقش مهم، بی‌بدیل و تعیین‌کننده سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس و پس از آن در عرصه سازندگی و عمران و آبادانی کشور بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

وی تصریح کرد: پاسداران انقلاب اسلامی در طول چهل سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی همواره دل درگرو ولایت‌فقیه داشته و گوش به فرمان ولی امر مسلمین بوده و با توکل به خداوند متعال و تکیه بر قدرت ایمان خود همچون دژی مستحکم، شجاعانه ضمن پاسداری از انقلاب اسلامی این موهبت الهی در مسیر حق و حقیقت گام نهاده‌اند و در راه حفظ اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی با تأسی به آموزه‌های نهضت کربلا، حسینی وار از جان خویش گذشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار