استاندار مازندران در گفتگو با بسیج:

نامگذاری روز پاسدار نشان دهنده عمق استراتژیک ارزش‌ها در سپاه است

ساری-استاندار مازندران نامگذاری میلاد امام حسین (علیه السلام) به نام روز پاسدار را هوشمندانه خواند و افزود:این نشان دهنده عمق استراتژیک ارزش‌ها در سپاه است.
کد خبر: ۹۴۱۹۳۹۰
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸

نامگذاری روز پاسدار نشان دهنده عمق استراتژیک ارزش‌ها در سپاه است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، دکتر حسینی پور  استاندار مازندران، امروز در سالروز میلاد با سعادت امام حسین (علیه السلام) و روز پاسدار، با حضور در ستاد سپاه کربلا با سردار مسلمی  فرمانده سپاه استان  دیدار و ضمن گرامیداشت و تبریک این روز از مجموعه فعالیت‌ها و اقدامات خدمت رسانی و منزلت افزا و اقتدار آفرین نهاد انقلابی سپاه پاسداران قدردانی کرد.

نامگذاری روز پاسدار نشان دهنده عمق استراتژیک ارزش‌ها در سپاه است

دکتر حسینی پور در حاشیه این دیدار در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و روز پاسدار با اشاره به نامگذاری روز پاسدار، گفت:حضرت امام وقتی این روز را به نام پاسدار نامگذاری کردند ما  بیش از گذشته به ماموریت‌های اساسی سپاه پی خواهیم برد.

استاندار مازندران نامگذاری میلاد امام حسین (علیه السلام) به نام روز پاسدار را هوشمندانه خواند و افزود:این نشان دهنده عمق استراتژیک ارزش‌ها در سپاه است.

دکتر حسینی پور در ادامه با اشاره به پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب، خاطرنشان کرد: روز میلاد حضرت اباعبدالله (علیه السلام) بهترین مفهوم برای نماد ماموریتی سپاه است.

استاندار مازندران با تصریح بر اینکه سپاه از بدو تاسیس تا به امروز ادامه دهنده مسیر امام حسین (علیه السلام) است، اضافه کرد: سپاه هم در دفاع از ارزش‌ها و هم در  بیداری ملت‌ها و کمک به مظلوم در مقابله با ظالم همان راه نهضت کربلا و قیام عاشورا  را ادامه میدهد.

دکتر حسینی پور با قدردانی از مجموعه سپاه کربلا و فرمانده سپاه استان، خاطرنشان کرد: سپاه کربلا درهمه ماموریت‌هایی که به نفع مردم در حوزه‌های مختلف است، اقدامات خوبی داشته است.

استاندار مازندران در ادامه  از مجموعه سپاه کربلا درخواست کرد که تاثیرگذاری معنوی خود را در مازندران  بیشتر کند.

مقام عالی دولت در مازندران اضافه کرد: استان مازندران استان گردشگری است و  ورود فرهنگ‌های مختلف روی  مباحث فرهنگی آن اثر می‌گذارد از همین رو سپاه که  حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است ان شاءالله تلاش بیشتری در حفظ و صیانت ارزش‌های انقلاب در مقابل تهاجم فرهنگی بعمل آورد.

گفتنی است؛  مدیران کل نهاد‌ها، دستگاه‌ها و ادارات اجرایی استان نیز امروز با حضور در ستاد سپاه استان با هیئت رئیسه سپاه کربلا دیدار و ضمن تبریک و گرامیداشت روز پاسدار از هم افزایی‌ها و اقدامات کارگشای مجموعه بسیج و سپاه استان قدردانی به عمل آوردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار