مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور:

هدف انقلاب تشکیل امت واحده اسلامی برای تحقق تمدن نوین اسلامی است

دکتر باستان هدف انقلاب را تشکیل امت واحده اسلامی برای برپایی تمدن نوین اسلامی برشمرد و ادامه داد: از اهداف مهم دیگر انقلاب، مقابله با مستکبرین و ظالم و تحقق جامعه اسلامی و اسلام ناب محمدی است.
کد خبر: ۹۴۱۹۵۷۳
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ، سازمان بسیج دانش آموزی استان مازندران همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام‌حسین (علیه السلام) و روز پاسدار و نیز روز درختکاری؛ آئین‌های افتتاحیه راهیان نور دانش آموزی در بستر فضای مجازی ، کاشت ۴۰ هزار نهال به یاد ۴۰ هزار شهید دانش آموز و فرهنگی کشور در قالب پویش ایران سرسبز و نیز نهضت به وقت احسان با اهدای ۳۰۰ بسته معیشتی و حمایتی برگزار نمود.

در این مراسم که با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا، دکتر باستان ریاست سازمان بسیج دانش آموزی کشور و مدیر کل آموزش و پرورش مازندران در اردوگاه شهدای دانش آموزی بادله برگزار شد.یاست سازمان بسیج دانش آموزی به سخنرانی پرداخت.

هدف انقلاب تشکیل امت واحده اسلامی برای تحقق تمدن نوین اسلامی است

دکتر مجتبی باستان در این مراسم، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، با اشاره به سخنان حاج قاسم که پاسداری یک فرهنگ است، گفت:فرهنگ پاسداری در وجود دانش آموزان بسیجی است که آن دفاع از ولایت و ارزش‌ها می‌باشد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر استمرار و زنده بودن انقلاب، افزود: غایت انقلاب ما منتهی به ظهور امام زمان (عج) می‌شود و تا آن روز باید انقلاب استمرار، استکمال و استقرار داشته باشد.

دکتر باستان در ادامه با تاکید براینکه کسانی که از ولایت پیروی می‌کنند، پیرو اسلام هستند، خاطرنشان کرد: انقلاب دارای اهداف و آرمان‌هایی است که بخشی از آن در بیانیه گام دوم انقلاب امده است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور، با تصریح بر اینکه انقلاب دارای اخلاق و آرمان متعالی است، اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین هدف انقلاب برپایی قسط و عدل در جهان و زمینه ساز‌ی ظهور منجی می‌باشد.

دکتر باستان هدف دیگر انقلاب را تشکیل امت واحده اسلامی برای برپایی تمدن نوین اسلامی برشمرد و ادامه داد: از اهداف مهم دیگر انقلاب، مقابله با مستکبرین و ظالم و تحقق جامعه اسلامی و اسلام ناب محمدی است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور، در ادامه با اشاره به اینکه فسلفه وجودی آموزش و پرورش تربیت نسل جوان انقلابی پایه کار است، افزود:جوانان مومن و انقلابی، همین دانش اموزانی هستند که در مدارس درحال تهذیب می‌باشند و وجود ذی قیمت دانش آموزان برای اینده انقلاب بسیار بااهمیت است چرا که پیشرفت‌های کشور توسط دانش اموزان انقلابی رقم خواهد خورد.

دکتر باستان به شاخص‌های جوان مومن انقلابی هم پرداخت و گفت: دانش آموز نسل اول انقلاب در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و و پس از آن دانش آموزان نسل دوم وارد کار علمی شدند و در حال حاضر نیز دانش آموزان درحال درس آموزی و کمک‌های مومنانه هستند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور،با تاکید براینکه دانش آموزان امروزه در جبهه جنگ نرم و جهاد تببین فعالیت می کنند، اضافه کرد:آموزش و پرورش در سه حوزه آموزشی و پرورشی و تربیتی برای تربیت جوان مومن انقلابی پایه کار  فعالیت می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات