خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

پاسداران، با هر قدرتی که استراتژیک ایران را تهدید کند، مقتدرانه مقابله می کنند

سردار آتانی گفت: اجازه نمی دهیم جمهوری اسلامی، حرم امن حسین بن علی(ع)، مورد تعرض قدرت های شیطانی قرار گیرد و هرکجا غلطی از آنان سربزند پاسداران به عنوان فرزندان ملت در خط مقدم جانشان را فدا خواهند کرد.
کد خبر: ۹۴۱۹۶۰۸
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار پاسدار سرتیپ رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جشنواره جهادگران علم و فناوری که در تالار اجتماعات مرکزی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) و با حضور مسوولان کشوری و استانی برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه در اختتامیه جشنواره جهادگران علم و فناوری که در سالن اجتماعات مرکزی دانشگاه بین المللی برگزار شد افزود: باید در راستای پیوند صنعت و دانشگاه عمل کنیم و عملکرد سپاه می تواند به عنوان الگویی در جامعه باشد.

وی گفت: کسی نمی تواند بگوید سپاه را خلق کرده بلکه نیاز کشور سپاه را خلق کرد. پس از پیروزی انقلاب، عده ای در ۲۳بهمن گفتند باید از مراکز مهم کشور دفاع کرد، هفت گروه از مساجد شکل گرفت و هرکدام بخشی از نیاز را برطرف کردند. همه این افراد تجمیع شدند و سپاه شکل گرفت. سپاه آن روز در عرصه امنیتی و نظامی وارد میدان شد و در قائله پاوه، خوزستان، آمل شر ضدانقلاب را از سر مردم کم کرد.

وی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس، سپاه وارد جنگ شد. با وجودی که آموزش نظامی ندیده بودند، اما مقتدرانه مقابل دشمن ایستادند. به اندازه انقلاب و مردم در میدان عمل پاسخگو بود، ما را تحقیر می کردند. امروز کسی جرات ندارد ما را تحقیر کند، ما سلطان دنیا خواهیم شد و با کمک علم و درایت شما جهادگران علم و فناوری که پرچمدار هستید راه پیش رو و قله ها ی هدف دست یافتنی تر است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار داشت: در گذشته ایران تحریم بود و در حوزه های مختلف علمی و غیره ما را تحقیر می کردند. امروز در حوزه هسته ای و موشکی هستیم. آمریکایی ها در ۴۳ سال اخیر به دنبال جنگ با ما بودند، امروز به دنبال این هستند که با ما نجنگند زیرا نیروهای مسلح اقتدار خلق کردند. ما در دنیا را به روی خودمان نمی بندیم اما برای ارتباط با دنیا به کسی التماس نمی کنیم.

سردار آتانی گفت: امروز اوکراین تجهیزات نظامی دارد اما قدرت به کارگیری از این تجهیزات را ندارد و این نتیجه اعتماد به غرب است. ما دشمن را در این میدان باید شکست بدهیم. علم را برای رسیدن به قدرت در همه حوزه ها می خواهیم تا حق خودمان را از دنیا بگیریم.

وی بیان کرد: تاریخ ۲۰۰ ساله به ما اموخته که نباید عزت و اقتدارمان را از دشمنان گدایی کنیم، مرزها و آب های سرزمینی ما را می بردند و می تاختند و لبخند و قهقهه می زدند. امروز ناوهایشان در برابر ما صف آرایی می کند اما هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: ما اجازه نمی دهیم پای آمریکایی ها به حوزه استراتژیک ایران باز شود و سپاه در قزوین و کشور حلقه اتصال است تا با پشتیبانی از شما مبتکران عزت مردم را افزایش دهیم. لیاقت مردم در اقتصاد، رفاه، معیشت بیشتر از همه دنیاست.

سردار آتانی در پایان گفت: اجازه نمی دهیم جمهوری اسلامی حرم امن حسین بن علی(ع) مورد تعرض قدرت های شیطانی قرار گیرد و هرکجا غلطی از آنان سربزند پاسداران به عنوان فرزندان ملت در خط مقدم جانشان را فدا خواهند کرد. از گلوبال هاوک، شناور آمریکایی، انگلیسی و عین الاسد ثابت کردیم ورود به حریم استراتژیک ایران برای هر قدرتی ممنوع است.

انتهای پیام/۱۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها