معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛

استان کرمان در بحث کمک های مومنانه فوق العاده عمل کرده است

سردار حزنی گفت: در پروژه های غیرعمرانی جهیزیه و سبد البسه و کمک های معیشتی در دستور کار بوده است که استان کرمان یکی از استانهایی بود که در بحث کمک های مومنانه در ردیف استان فارس و تهران فوق العاده عمل کرده است.
کد خبر: ۹۴۱۹۶۲۱
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، سردار حزنی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین افتتاحیه طرح آبرسانی 14 روستای استان کرمان در شهرستان رابر گفت: در استان کرمان در همه رده های سپاه از قرارگاه خاتم الانبیا و هوا و فضا و ... تا امروز 4856 پروژه عمرانی و 14802 پروژه غیر عمرانی و جمعا 19658 پروژه عمرانی و غیرعمرانی با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد تومان انجام شده است.


این مقام مسئول ادامه داد: پروژه های عمرانی شامل ساخت غسالخانه، درمانگاه، مسکن، سرویس بهداشتی، مساجد و مدارس همچنین کارآفرینی و اشتغال و آبرسانی شرب و کشاورزی و ساخت راه و پل روستایی بوده است.

سردار حزنی  خاطر نشان کرد: در پروژه های غیرعمرانی جهیزیه و سبد البسه و کمک های معیشتی در دستور کار بوده است که استان کرمان یکی از استانهایی بود که در بحث کمک های مومنانه در ردیف استان فارس و تهران فوق العاده عمل کرده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار