مدیرهنری معاونت اجتماعی سپاه کربلا درگفتگو با بسیج:

«اینجا ایران است» نقطه مقابل حرکت دشمنان را به نمایش می‌گذارد/ هنر فیلم سازی از ابزار‌های مهم جهاد تبیین است

ساری- مدیرهنری معاونت اجتماعی سپاه کربلا با تاکید بر اینکه یکی از ابزارهای مهم جهاد تبیین هنر فیلم سازی است، خاطرنشان کرد: اگر قرار است برای مردم جهاد تبیین نهادینه شود باید در صنعت فیلم سازی هزینه کرد.
کد خبر: ۹۴۱۹۶۶۵
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳

از ابزار‌های مهم جهاد تبیین هنر فیلم سازی است /

خبرگزاری بسیج،رضا محمدی ساروی عصر امروز در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، با اشاره به پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی «اینجا ایران است» گفت: این فیلم به مدت ۸۰ دقیقه به تهیه کنندگی معاونت اجتماعی سپاه کربلا با مشارکت و همکاری ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان و معاونت روابط عمومی سپاه کربلا در ساری کلید خورد.

کارگردان فیلم سینمایی «اینجا ایران است، از حضور ۵۰ بازیگر در این فیلم سینمایی خبر داد و افزود: بازیگران مطرح سینما و تلویزیون به ویژه پیشکسوت سینما و تلویزیون آتش تقی پور هم در این فیلم حضور داشت.

از ابزار‌های مهم جهاد تبیین هنر فیلم سازی است /

محمدی ساروی  به محتوای این فیلم سینمایی هم اشاره کرد و ادامه داد:شخصیت اصلی داستان جوانی نخبه ای  است که دغدغه تولید دارد، اما با موانع روبرو می‌شود و تا این موانع راپشت سربگذارد و بتواند به اقتصاد و چرخه تولید کمکی کند، دچار فراز ونشیب‌هایی میشود.

مدیرعامل آموزشگاه سینمایی محمدی فیلم، با اعلام اینکه ۴۵ فیلم را در کارنامه هنر خود از سال ۸۴ تا به امروز به ثبت رسانده است، اضافه کرد: اکثر عوامل و بازیگرانی که در فیلم سینمایی «اینجا ایران است» بازی می‌کنند، از آکادمی محمدی فیلم که خودم موسس آن هستم، می‌باشند که در بین آن‌ها  هنرجویان جوان و هنرمندان دهه ۸۰ و ۹۰ هم حضور دارند که توانستنددر کنار بازیگران مطرح کشوری، خوب بدرخشند.

این دانش آموخته دانشگاه سوره، در ادامه از تولید ۲۰ فیلم داستانی کوتاه و بلند هم با همکاری معاونت اجتماعی سپاه کربلا هم خبرداد و گفت: در دوسالی که به عنوان مدیر معاونت اجتماعی سپاه کربلا هم فعالیت میکنم، توانستم این تعداد از فیلم را بسازم  که از شبکه‌های استانی و ملی  پخش شد.

از ابزار‌های مهم جهاد تبیین هنر فیلم سازی است /

این کارگردان جوان مازندرانی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از عوامل فیلم، یادآور شد: این تولیدات هنری به سرانجام نمی رسید مگر با حفظ انسجام و یکپارچگی هنرمندان به ویژه هنرمند جوان، آتنا محمدعلیزاده برنامه ریز فیلم داستانی «اینجا ایران است» که هم بازیگر این فیلم و هم برنامه ریز توانمند و  همه کاره  این مجموعه بود.

از ابزار‌های مهم جهاد تبیین هنر فیلم سازی است /

 محمدی  ساروی در ادامه  سخنان با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته بیشتر فیلم‌هایی که تولید کردم، در حوزه آسیب‌های اجتماعی  مثل  مواد مخدر، تحدید نسل، ازدواج و طلاق و .. بوده است، گفت: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه فیلم سازی و هنر بیشتر به سمت حمایت از جوانان انقلابی رفتم.

این کارگردان انقلابی مازندرانی با اشاره به دیدار هنرمندان با رهبر معظم انقلاب در سال ۹۸ خاطرنشان کرد: در این دیدار بنده هم حضور داشتم و حضرت آقا درباره هنر و اینکه باید دستاودر‌های بسیج و سپاه با زبان هنر و به صورت هنرمندانه به اطلاع افکار عمومی برسد، تاکید کردند.

از ابزار‌های مهم جهاد تبیین هنر فیلم سازی است /

محمدی ساروی با بیان این مطلب که از سال ۹۸ و بعد از دیدار با رهبر معظم انقلاب تا به امروز ۲۰ فیلم کوتاه و بلند را با توجه  به منویات رهبر معظم انقلاب و دغدغه معظم له، تولید کردم، افزود: درکار‌های هنری بیانات حضرت آقا را نصب العین خود قرار دادم.

این فیلم ساز جوان کشور، در ادامه به ساخت یک سریال ۱۰ قسمتی با موضوع اسیب‌های اجتماعی هم اشاره کرد و از مسئولان اعم از استانداری، ارشاد، صداوسیما و دستگاه‌های دولتی درخواست کرد که در این  کار بزرگ فرهنگی مشارکت داشته باشند.

از ابزار‌های مهم جهاد تبیین هنر فیلم سازی است /

محمدی ساروی با قدردانی از سپاه کربلا که در بحث هماهنگی ها و فضای کاری همکاری خوبی با فیلم سازان دارند، تصریح کرد: انتظار است استانداری و  دستگاه های دولتی، دربخش مالی با توجه به بودجه یک الی دو درصدی فرهنگی که عنوان می کنند، آن را به فیلم سازان و کارهای هنری اختصاص دهند چرا که امروز جهاد تبیین نیازمند زبان هنر است .

این فیلم ساز جوان انقلابی با تاکید بر اینکه یکی از ابزارهای مهم جهاد تبیین هنر فیلم سازی است، خاطرنشان کرد: اگر قرار است برای مردم جهاد تبیین نهادینه شود باید در صنعت فیلم سازی هزینه کرد.

از ابزار‌های مهم جهاد تبیین هنر فیلم سازی است /

محمدی ساروی به حمایت از هنرمندان جوان و پیشکسوتان هنر هم تاکید کرد و گفت: امروز جوانان هنرمند زیادی در استان داریم که دیده نمی شوند حتی پیشکسوتانی که مسئولی به سراغ آنها نمی رود . مسئولات و متولیان فرهنگی حداقل کاری که می توانند بکنند آن است که حمایت معنوی از این سرمایه های فرهنگ و هنر داشته باشند که این هنرمندان سرمایه های تکرار نشدنی کشور هستند و باید قدر آنان را دانست.

این فیلم ساز جوان انقلابی در پایان سخنان خود با بیان اینکه فیلم داستانی «اینجا ایران است»، رجزی برای دشمنان داخلی و خارجی می باشد، افزود: همان طور ی که رهبر معظم انقلاب در بحث حمایت تولید داخلی و جوانان نخبه ، تاکید دارند، ما هم با ساختن این فیلم به دشمنان نشان میدهیم،که با حمایت از جوانان انقلابی و نخبه میتوانیم موانع را کنار زده و به قله های رفیع عزت و سربلندی برسیم.

از ابزار‌های مهم جهاد تبیین هنر فیلم سازی است /

به گزارش بسیج،در راستای نقش آفرینی در سنگر جهاد تبیین برای تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب مبنی بر " تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها " و به منظور حمایت از کارآفرینان و ارائه الگو‌های شاخص و برتر در جبهه اقتصادی و نیز کمک به رفع موانع موجود در راه تولید، این مجموعه سینمایی با حمایت این نهاد‌های انقلابی در دستور کار قرار گرفته است. عوامل و بازیگران این فیلم به شرح زیر می‌باشد:

*عوامل دست اندکار:

نویسنده و کارگردان؛ رضا محمدی
تهیه کننده؛ احمد حمیدی نژاد، علیرضا ناصری راد
مشاور پروژه و ناظر کیفی؛ علی ابراهیمی گتابی
برنامه ریز؛ آتنا محمدعلی زاده
نور و تصویر؛ عیسی عبدالهی
مدیر تولید؛ حسین نادری ورندی

*بازیگران:

آتش تقی پور، علی مدهوشیان،آتنا محمدعلی زاده، حسین مهدوی، حسین توهمی، هوشنگ رضایی، عسکری رئیسی، اسماعیل فلاح، محمد پناهی، احمد فرجی، علی روشن، سحر جی داد، مائده فرخی، محمدرضا مهدوی، بهنام یوسفی، سکینه کردان، هیوا یعقوبی، محسن سیل سپور، ابوالفضل زارع، فائزه اسماعیلی،عزت الله شیرزاد، زهرا صمدایی، معصومه مزیدی، مروارید علی تبار، شقایق عباسی، کیمیا یوسفی، هلیا خرم، فاطره علیزاده، مهدیار محمودیان، کیمیا احمدی، کیانا احمدی، نفس مهدوی، محمد حسام عباسی، سام عرب، مهیار صالحی، امیر رضا تنکابنی، باتیس صادقی، مهدیار صالحی ، رضا بابکی،مقداد اسفندیار، سید سجاد محمودی،ادریس رمضانی،ندا عبدی

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار