فرمانده سپاه قدس گیلان:

دانشجویان موتور محرکه "جهاد تبیین" هستند

دانشجویان موتور محرکه جهاد تبیین هستند
فرمانده سپاه قدس گیلان، قشر دانشجو را موتور محرک جهاد تبیین در جمهوری اسلامی دانست و گفت: دانشجویان بسیجی باید با اقدامات خود در حوزه مطالبه‌گری و روشنگری به انجام فریضه فوری و قطعی جهاد تبیین کمک کنند
کد خبر: ۹۴۱۹۶۸۴
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار محمد عبدالله پور در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان با بیان اینکه شهدا و جانبازان با خون‌های خود باعث استحکام نظام مقدس جمهوری شدند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ادامه قیام عاشورا است لذا اگر سعی داریم این نظام را به سر منزل مقصود برسانیم باید به مقوله ایثار، فداکاری و جهاد توجه شود.

وی با تاکید بر لزوم توجه به بهره‌مندی از گنجینه جانبازان دوران دفاع مقدس در راستای اجرای فریضه جهاد تبیین گفت: جانبازان دوران دفاع مقدس با سختی و تحمل درد بسیار زیاد به زندگی خود ادامه می‌دهند ولی بعضا مورد به مهری عده‌ای قرار می‌گیرند که جای بسیار تاسف دارد.
فرمانده سپاه قدس گیلان مردم را در حفظ انقلاب اسلامی بسیار موثر دانست و بیان کرد: مردم با تحمل فشارهای اقتصادی و دیگر مشکلات موجود در حال حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند لذا مسوولان باید از ظرفیت مردم نهایت استفاده را کنند چون بدون همراهی مردم هیج موفقیت حاصل نمی‌شود.
سردار عبدالله پور منشا قدرت جمهوری اسلامی را ولایت پذیری مردم دانست و گفت: منشا قدرت جمهوری اسلامی اطاعت مردم از ولی فقیه بوده و جوانان این مرز و بوم کشور را به صاحب اصلی خود یعنی آقا امام زمان(عج) می‌رسانند.
وی با تاکید بر اینکه توجه به جهاد تبیین و مبانی انقلاب باید به اولویت متولیان امر تبدیل شود، افزود: اگر جهاد تبیین در کشور صورت نگرفته و مبانی انقلاب تشکیل نشود استکبار به اهداف خود یعنی تزریق نا امیدی در کشور خواهد رسید لذا همه مسوولان، جوانان، بسیجی‌ها به ویژه اصحاب رسانه و دانشجویان باید به مقوله جهاد تبیین توجه جدی کرده و سرلوحه امور خود قرار دهند.
فرمانده سپاه قدس گیلان، قشر دانشجو را موتور محرک جهاد تبیین در جمهوری اسلامی دانست و گفت: دانشجویان بسیجی به ویژه در سازمان بسیج دانشجویی باید با اقدامات خود در حوزه مطالبه‌گری و روشنگری به انجام فریضه فوری و قطعی جهاد تبیین کمک کنند زیرا هدف از تشکیل انقلاب اسلامی عدم وجود فقر در کشور و توجه به مستضعفین بوده است.
به گفته وی راهیان نور بزرگترین عملیات فرهنگی تاریخ جمهوری اسلامی می‌باشد که توسط جوانان بسیج دانشجویی انجام شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار