تجلیل متفاوت در هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج

کادر اجرایی هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج در اقدامی خلاقانه از مدیر این هنرستان تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۴۱۹۶۹۱
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، آیین تجلیل از هنرجویان علمی و اخلاقی هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج با حضور حسنعلی عزت خواه مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، سروان پاسدار سعادت صالحی نیا مسئول بسیج دانش آموزی سپاه فتح استان، فرامرز روزبهی معاون مرکز تحقیقات کشاورزی استان، ارسلان حیدری معاون پشتیبانی مرکز تحقیقات ، سید ولی موسوی مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج و جمعی از هنراموزان و هنرجویان این هنرستان برگزار شد.
در پایان آیین تجلیل هنرجویان نمونه علمی و اخلاقی و هنرجویان فارغ التحصیل راه یافته به دانشگاه ،هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج ، همکاران عوامل اجرایی این هنرستان ، در اقدامی ابتکاری و خودجوش از سید ولی موسوی مدیر هنرستان آیت الله ملک حسینی تجلیل کردند.
مصطفی سالاری از عوامل اجرایی هنرستان کشاورزی طی سخنانی با اشاره به مدیریت علمی و توانمند حاکم بر این هنرستان در چند سال گذشته گفت: حقیقتا جناب آقای موسوی از مدیران پرتلاش ، دلسوز و مدیران نمونه استانی است که همیشه از هنرآموزان و هنرجویان در مناسبتهای مختلف تجلیل می کنند تا با ایجاد انگیزه بیشتر خاطرات خوشی را در دوران تحصیل و خدمت در عرصه آموزش برای آنان ثبت وضبط گردد.
سالاری، ایجاد جو صمیمی همراه با اعتماد دوستانه در محیط کار، تلاش برای رفع مشکلات این هنرستان با تعاملات وارتباط خوب با مجموعه های مختلف و توجه به ارتقاء کیفی آموزش برای هنرجویان را حاصل تلاش مدیریتی وی بر شمرد و گفت: همه همکاران بر خود فرض دانستند به واسطه تلاشهای جهادی و انقلابی این مدیر توانمند و متواضع از وی در حضور مدیرکل آموزش وپرورش و مسئولان مرکز تحقیقات تقدیر نمایند.
سید ولی موسوی مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی با تقدیر وتشکر از این اقدام هوشمندانه و خلاقانه گفت: اگر تلاش و کوششی انجام گرفته بر حسب انجام وظیفه و احساس مسئولیت بوده است.
وی همدلی و صمیمیت بین همکاران کادر اجرایی و آموزشی را برای پیشبرد تحقق اهداف تعلیم وتربیت بسیار مهم وتاثیر گذار دانست و از لطف وبزرگواری بی شائبه همکاران به خادم خودشان در هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی صمیمانه تقدیر وتشکر کرد.
وی اظهار امیدواری کرد همه تلاش کنیم به فرموده امام عزیزمان در سرزمین اعمال ورفتارمان هیچ بذری جز رضایت پروردگار نباشد.

 

ارسال نظرات