به مناسبت روزجانباز:

فرمانده حوزه مقاومت شهید محلاتی با تعدادی از جانبازان بهابادی دیدارکرد

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید محلاتی بهاباد به مناسبت ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام وروز جانباز با حضوردرمنزل تعدادی ازجانبازان از آنان تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۴۱۹۷۹۱
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، سروان پاسدارمهدی رضاپور درحاشیه این دیدار‌ها با تبریک روزجانباز به همه جانبازان ۸ سال دفاع مقدس ضمن تجلیل و قدردانی از رشادت‌ها و ایثارگری‌های این عزیزان، خاطر نشان کردند که امنیت و اقتدار امروز مدیون جانفشانی‌ها و ایثارگری جانبازان و رزمندگان و نثار خون شهیدان بوده و ما باید هموراه قدر دان این عزیزان بود.
رضاپورهدف از این دیدار‌ها باخانواده‌های شهدا و جانبازان، ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و الگو گیری از این خانواده‌ها در راه مسیر معنوی زندگی است.
وی با بیان اینکه عزت و اقتدار کشور مدیون جانفشانی شهیدان و استقامت جانبازان و خانواده ایثارگران است افزود: باید نقش جانبازان و ایثارگران و رشادت‌های آن‌ها توسط رسانه‌ها و نهاد‌های فرهنگی و تبلیغی برای مردم به خصوص برای دانش‌آموزان تبیین و بنحو مناسب منتقل شود.
فرمانده حوزه شهید محلاتی وبسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام رضا علیه‌السلام با رزمنده، پیشکسوت وجانباز هشت سال دفاع مقدس حاج حسین درندی با حضور در منزل ایشان درشب ولادت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام انجام گرفت.

فرمانده حوزه مقاومت شهید محلاتی با تعدادی از جانبازان بهابادی دیدارکرد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار