فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

پاسداران انقلاب اسلامی باید به امام حسین اقتدا کنند

زاهدان/ سردار شفائی گفت: شهدا انقلاب اسلامی مسیر پاسداری را به خوبی طی کردند و ثبات قدم داشتند.
کد خبر: ۹۴۱۹۸۱۸
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰

سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد شفائی، در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان، با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه سوم شعبان ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار گفت: پاسداران به جهت اینکه به مولا و سرورشان امام حسین(ع) اقتدا کرده اند برای داشتن ویژگیهای پاسداری باید دنبال ویژگی های ابا عبدالله باشند.

وی با تاکید بر این مطلب که هرآنچه ویژگی های آن حضرت بوده پاسداران باید تلاش کنند که در آن مسیر قرار گیرند، افزود: حضرت سیدالشهدا با همه وجودشان بنده خدا بودند، بندگی مقام عظمایی است که همه ما پاسداران باید به آن توجه کنیم چرا که بالاترین مقام، این مقام است.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان معرفت الهی، توجه به احکام الهی، اخلاص، صداقت، ایثار، شجاعت، شهامت، ایستادگی را از مهم ترین ویژگی های یک پاسدار برشمرد و ادامه داد: امام حسین(ع) با تمام بزرگواریشان هرآنچه که داشتند در راه خدا تقدیم کردند، پاسداران انقلاب اسلامی نیز باید به امام و مولای خودشان اقتدا کنند.

این مسئول با اشاره به این نکته که هر چه داریم از آن خداست و باید در طبق اخلاص بگذاریم و به حضرت حق تقدیم کنیم، تصریح کرد: امیدواریم  ادامه دهنده شایسته ای باشیم، شهدا انقلاب اسلامی این مسیر را به خوبی طی کردند و ثبات قدم داشتند.

وی در پایان اظهار داشت: انشا الله پاسداران امروز و فردای جامعه اسلامی هم  با همین ویژگی ها خواهند توانست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن  به شایستگی دفاع کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار