فرمانده سپاه امیرالمومؤمنین (ع) استان ایلام:

سپاه تمام قد درکنارمردم است /اثر مردمی کردن یادواره‌ها را در برگزاری کنگره شهدای ایلام دیدیم

سردار" جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در برنامه تلویزیونی افق روشن از سیمای مرکز ایلام با تبریک میلاد خجسته امام حسین (ع)وروز پاسدارگفت:،سپاه مولود انقلاب است که روز سوم شعبان را روز پاسدار قرار دادند به لحاظ هویت این اتفاق باحادثه عاشورا، امام ان روز را روز پاسدار قرار دارند.
کد خبر: ۹۴۱۹۹۲۶
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار" جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در برنامه تلویزیونی افق روشن از سیمای مرکز ایلام با تبریک میلاد خجسته  امام حسین (ع)وروز پاسدارگفت:،سپاه  مولود انقلاب است که روز سوم شعبان را روز پاسدار قرار دادند به لحاظ هویت این اتفاق باحادثه عاشورا، امام ان روز را روز پاسدار قرار دارند.

سردار شاکرمی افزود : پاسداران فرزتدان حسین ابن علی هستند در همان روزهای اول انقلاب حضور پاسداران در تمام عرصه  های مختلف نمایان وپررنگ بوده است .

وی ادامه داد :سپاه بک مولود بی نظیراز انقلاب اسلامی است مولودی که رشد ان با انقلاب وهمراه مردم بود و درست ترین صحنه ها را سپاه تجربه کرده است بهترین ابتکار عمل همان است که امام این روز را روز پاسدار نامیدند.

فرمانده سپاه استان ایلام بااشاره به اینکه امروز  نام وآوازه سپاه از مرزهای جغرافیایی گذشته است  گفت : دشمن با استفاده از شرایط داخلی ،همچون تحریم ،...سعی در ایجاد مخاطره و مشکلات برای مردم داشت اما شاهد آن هستیم در بیرون از مرزها با نگاه راهبردی رهبر سپاه توانست دشمنان را زمین گیر کند و با نگاه به داخل مرزهای دفاعی  را به دور دستها کشاند وامروز دشمنان ما دورتر از مرزهای جغرافیایی متوقف شدند.

وی اظهار کرد: سپاه درواقع همان مولفه ای پیش برنده انقلاب را به همراه دارد،توکل توسل به اهل بیت و تاثیر پذیری سپاه را به پیش برد

شاکرمی تاکید کرد: سپاه از دفاع مقدس در کنار سایر نیروهای مسلح نقش پیش برنده ای را ایفا کرد و چون حافظ دستاوردهای  انقلاب است برایش مهم هست که درتمامی عرصه ها پیشرفت صورت گیرد

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین علیه السلام تاکید کرد: سپاه چه درحوادث طبیعی و غیر طبیعی که می تواند مخاطرات مردم را به خطر بیاندازد منتظر هیچ کس نمی ماند و جهادی وارد عمل می‌کند.

وی افزود:در حوادث سیل دره شهر  سپاه جهادی در همان دقایق اولیه ورود کرد با وجود مشکلاتی که پیش رو بود ،قرارگاه تمام قد تشکیل دادیم و همه آورده ها رابه میان آوردیم و با هم افزایی سایر دستگاه ها سعی در رفع مشکلات داشتیم.

سردار شاکرمی اظهار کرد:در اربعین سپاه نقش ارزنده ای را ایفا نمود در زمینه بهداشت ،ترابری، امنیت ....در کناررسایر نهادها نقش فعال را ایفا نمود.

وی گفت :در دوران کرونا روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم ،با استفاده از ظرفیت سپاه در زمینه تولید ماسک،ضدعفونی شهر و روستا ،سپاه جهادی عمل کرد و از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کرد.

فرمانده سپاه استان ایلام در پایان گفت : درحوزه به بهداشت شاهد آن هستیم که دراستان به پیشرفت‌های خوبی دست پیدا کردیم که نمونه آن درمانگاه شهدا شهر ایلام  است که در زمینه تجهیز ات یکی از مجهزترین مراکز است ،درکنگره سه هزارشهید استان ایلام همه مردم استان ایلام سهیم بودند،کنگره با ورود رهبرمعظم انقلاب به ما عزت داد،وخوشبختانه یک کار فاخر صورت گرفت که صداوسیما می‌تواند در این زمینه بیشتر ورود کند

ارسال نظرات
آخرین اخبار