فرمانده قرارگاه شهید سجاد جنوب شرق:

روحیه رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم(ع) عالی است

سردار حسین ظریفی گفت: روحیه و توانمندی رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در پاسداری از مرزهای جنوب شرق در حد اعلاست.
کد خبر: ۹۴۲۰۱۰۸
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده قرارگاه شهید سجاد نیروی زمینی سپاه در منطقه سیستان و بلوچستان در دیدار با مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام گفت: همواره در نشست ها تأکید داشته ام فرمایشات حضرت آقا در رابطه با تیپ 44 هیچ موقع یادتان نرود؛ چون کمتر حضرت آقا برای یگانها به صورت صریح و اینچنینی جملاتی را فرموده اند.

سردار حسین ظریفی افزود: حالا که حضرت آقا این جملات را درباره تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام فرموده اند، مسئولیت شما چندبرابر می شود و نباید خدایی ناکرده ایراد و اشکالی در شما باشد؛ هرچند بحمدالله رب العالمین و به لطف و عنایت خداوند، روحیه رزمندگان این یگان عالی است و توانمندی آنها در حداعلایی است.

سردار ظریفی گفت: رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام فکرشات خوب است و جسوراند و شجاعت دارند و جور است که ترسی ندارند و این روحیه را باید حفظ کنند.

وی، ویژگی دوم تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام را وحدت فرماندهی دانست وافزود: وحدت فرماندهی و انسجام بین مجموعه های فرماندهی، حفاظت اطلاعات و نمایندگی ولی فقیه در این یگان از نقاط قوت است که باید روز به روز افزایش پیدا کند.

گفتنی است؛ حجت الاسلام والمسلمین  سیدامان الله حسینی صدر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به همراه جمعی از مدیران این نمایندگی در ادامه با حضور در مقر ستاد فرماندهی تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در مرزهای جنوب شرق، از پاسگاه های مرزبانی این یگان بازدید و از نزدیک ضمن تبریک اعیاد رجب و شعبان، به رزمندگان خداقوت گفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار