بوسه مدیرکل بر دستان معلم/ اهدای کتاب های معلم پیشکسوت کهگیلویه و بویراحمدی به مدیرکل آموزش و پرورش

یکی از معلمان پیشکسوت و بازنشسته کهگیلویه و بویراحمدی سه جلد کتاب تالیفی خویش را به مدیرکل آموزش وپرورش استان اهداء کرد.
کد خبر: ۹۴۲۰۱۴۲
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه وبویراحمد، میرزا امراله جهانبین فرهنگی پیشکسوت و بازنشسته با مدیرکل آموزش وپرورش استان دیدار کرد.
در این دیدار صمیمی میرزا امرالله جهانبین با تبریک اعیاد شعبانیه و ابراز خرسندی از انتصاب چهره خوشنام،درد آشنا و فرهیخته فرهنگی به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمدگفت: فرهنگیان جایگاه ویژه ای در بین مردم دارند که تکریم و احترام به شأن و منزلت آنان در جامعه یک ضرورت است.
وی گفت: اگرجامعه ای بخواهد به عزت مادى وسعادت معنوى دست پیدا کند باید آموزش و پرورش را در اولویت برنامه هایش قرار دهد که امیدواریم در دولت سیزدهم این مهم مورد توجه قرار گیرد.
جهانبین اظهار امیدواری کرد: حضور جناب آقای عزت خواه در راس آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد منشا خیر و برکت برای جامعه فرهنگی ودانش آموزی استان باشد و با تدبیر و برنامه ریزی هوشمندانه ایشان شاهد شکوفایی استعدادهای دانش آموزان برای تعالی و پیشرفت کشور عزیزمان باشیم.
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این دیدار گفت: پیشکسوتان فرهنگی گنجینه های ارزشمند آموزش و پرورش هستند که تکریم آنها به عنوان یک الگوی بی بدیل برای نسلهای آینده مورد توجه خواهد بود.
حسنعلی عزت خواه با اشاره به سفارش احترام به پیشکسوتان در دین و فرهنگ ما تصریح کرد: حضرتعالی از چهره های خوشنام فرهنگی هستید که در راه تعلیم وتربیت فرزندان این دیار زحمات زیادی کشیدید و از اینکه امروز با این کهولت سن به آموزش وپرورش آمدید مایه دلگرمی و افتخار و در خور تحسین است.
وی حساسیت بازنشستگان به مسائل آموزش وپرورش را که نشان از دغدغه مندی آنان به آیندگان است مورد تقدیر دانست و گفت: تعلیم و تربیت مسئولیت سنگینی است که بر دوش معلمین و آموزش و پرورش قرار گرفته است که در سرنوشت آینده کشور برای طی کردن مسیر رشد و تعالی بسیار تاثیر گذار خواهد بود.
درپایان این دیدار صمیمی میرزا امراله جهانبین فرهنگی بازنشسته کهگیلویه و بویراحمد سه جلد کتاب تالیفی خویش را به حسنعلی عزت خواه مدیرکل آموزش وپرورش استان اهداء کرد.

اهدای کتاب های معلم پیشکسوت کهگیلویه و بویراحمدی به مدیرکل آموزش و پرورشاهدای کتاب های معلم پیشکسوت کهگیلویه و بویراحمدی به مدیرکل آموزش و پرورشاهدای کتاب های معلم پیشکسوت کهگیلویه و بویراحمدی به مدیرکل آموزش و پرورشاهدای کتاب های معلم پیشکسوت کهگیلویه و بویراحمدی به مدیرکل آموزش و پرورشاهدای کتاب های معلم پیشکسوت کهگیلویه و بویراحمدی به مدیرکل آموزش و پرورش

ارسال نظرات