نماینده مردم شریف زاهدان و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی؛

در حوزه قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان موفق عمل کرده است

دکتر شهریاری گفت: برگزاری اردوهای تیم های ملی جمهوری اسلامی ایران به میزبانی سیستان و بلوچستان، حائز اهمیت است، زیرا موجب پیشرفت و توسعه رشته های ورزشی در استان خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۲۰۳۱۶
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، دکتر حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بهمراه رحمدل بامری معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان، ابوذر مهدی نخعی فرماندار زاهدان، اعضای شورای اسلامی شهر و جمع دیگر از مسئولین از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان جمهوری اسلامی ایران در محل دهکده ورزشی المپیک شهرستان زاهدان بازدید بعمل آوردند.

 در این بازدید ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان، ضمن ارائه گزارشی از حضور ملی پوشان تیم ملی کشتی فرنگی به میزبانی زاهدان، همچنین عملکردی از ورزشکاران و فرنگی کاران استان سیستان و بلوچستان که در رقابت‌های قهرمانی کشور خوش درخشیدند و با کسب چهار مدال ارزشمند توانستن برای اولین بار مقام سومی تیمی در کشور را کسب کنند، محضر نماینده مردم شریف زاهدان در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین بیان کردند.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و خیرمقدم خدمت سرمربی تیم ملی و ملی پوشان کشتی فرنگی ایران، اظهار داشت: حضور قهرمانان و کشتی گیران مطرح ایران در سیستان و بلوچستان که از استان های مختلف کشور هستند، علاوه بر تبادل فرهنگ ها، در حوزه ورزش قهرمانی هم تأثیرات مثبتی خواهد داشت.

 دکتر حسینعلی شهریاری در ادامه با تبریک موفقیت ها و مدال های کسب شده در رقابت های کشتی فرنگی و سایر رشته های ورزشی توسط جوانان برومند استان، گفت: قهرمانان و ورزشکاران مستعد در استان سیستان و بلوچستان همیشه با غیرت و جسارت در میادین مهم حضور پیدا کردند و مدال های ارزشمندی نیز به ارمغان آوردند که باید مورد حمایت مسئولین کشوری قرار بگیرند.

 نماینده ادوار مختلف زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد رو به رشد اداره کل ورزش و جوانان استان در حوزه های مختلف، خاطر نشان کرد: برگزاری میزبانی اردوهای تیم‌های ملی و همچنین رویدادهای مهم ملی و بین‌المللی موجب رشد و شکوفایی ورزشکاران و رشته های ورزشی خواهد شد و باید ادامه داشته باشد.

 رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در چند سال اخیر شاهد توسعه زیرساخت‌های ورزشی در حوزه‌های عمرانی سراسر استان، بویژه نصب چمن های مصنوعی مینی فوتبال در روستاهای مختلف و پیشرفت فیزیکی پروژه های در حال ساخت هستیم، که افزایش اماکن ورزشی ظهور ورزشکاران و جوانان مستعد در پی خواهد داشت، علاوه بر این در حوزه قهرمانی نیز اداره کل ورزش و جوانان استان موفق عمل کرده و شاهد مدال‌آوری ورزشکاران و قهرمانان در میادین مختلف هستیم.

 دکتر حسینعلی شهریاری در پایان عنوان کرد: تلاش خواهیم کرد به همت مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان، با پیگیری از مسئولین عالیرتبه کشور، در جهت تکمیل پروژه های عمرانی در حال ساخت حوزه ورزش و جوانان سراسر استان و همچنین حمایت از تیم های ورزشی در لیگ های معتبر کشور و ورزشکاران و قهرمانان مدال آور، گام های مثبتی برداشته شود.

 معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان نیز، ضمن خیرمقدم به کادر و اعضای تیم ملی کشتی فرنگی ایران و آرزوی موفقیت برای ملی پوشان ایران در رویدادهای بین‌المللی، بیان داشت: از مجموعه اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان برای ایجاد این ظرفیت و برگزاری میزبانی های اردوهای تیم‌ملی که موجب اثرات فرهنگی و ورزشی خواهد شد تشکر و قدردانی کرد.

 رحمدل بامری همچنین اظهار داشت: جوانان ملی‌پوش کشتی فرنگی با توکل به ائمه اطهار و ابوالفضل العباس علیه‌السلام همیشه در میادین بین المللی پرچم خوشرنگ ایران را برافراشته نگه خواهند داشت.

لازم به ذکر است؛ اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان جمهوری اسلامی ایران از 15 اسفند ماه به میزبانی استان سیستان و بلوچستان در محل دهکده ورزشی المپیک شهرستان زاهدان در حال برگزاری است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار