خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

اساسی ترین مؤلفه شکل دهنده هویت سپاه، معنویت داخلی است

سرهنگ حسینی گفت: اساسی ترین مؤلفه شکل دهنده هویت سپاه معنویت داخلی است که جزء سرفصل های بیانیه گام دوم انقلاب بوده و نقش زیر بنایی و اصلی را ایفا می کند.
کد خبر: ۹۴۲۰۳۸۲
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، به مناسبت روز پاسدار و اعیاد شعبانیه و ولادت امام حسین(ع) مراسمی با حضور سرهنگ کاظم حسینی معاون هماهنگ کننده مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و پاسداران و کادر سپاه شهرستان تاکستان برگزار شد.

سرهنگ حسینی معاون هماهنگ کننده مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و با اشاره به جایگاه پاسدار بیان کرد: نقش سپاه پاسداران در اعتلای انقلاب و اقتدار آفرینی کشور بر هیچ کس پوشیده نیست و خدمات و دستاوردهای متعدد و متنوع ملی و فراملی سپاه پاسداران در حوزه های مختلف گواه این مطلب است.

وی با اشاره به هدف دشمنان از هجمه سازی بر علیه سپاه گفت: هدف از این هجمه سازی ها، ضربه به اصل انقلاب و سپاه به عنوان ستون اصلی نظام ولایی است که اگر این عنصر اقتدار آفرین زمین بخورد دشمن به هدف خود نزدیک می شود.

سرهنگ حسینی اظهار کرد: سپاه خاری در چشم دشمنان انقلاب و مستکبران است و اساسی ترین مؤلفه شکل دهنده هویت سپاه معنویت داخلی است که جزء سرفصل های بیانیه گام دوم انقلاب بوده و نقش زیر بنایی و اصلی را ایفا می کند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها