خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی

مجمع بسیجیان برای حل مسایل، بعنوان بازوان راهبردی از سوی مسوولان جدی گرفته شود

دکتر محمدبیگی گفت: خواهشمندیم که این مجمع برای حل مسایل، بعنوان بازوان قدرتمند و راهبردی از سوی مسوولان جدی گرفته شود و این طرح ها در شوراهای مختلف استانی توسط دانشگاه ها و ادارت مورد استفاده قرار گیرد.
کد خبر: ۹۴۲۰۳۸۵
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قروین، آبیک و البرز در دهمین اجلاسیه مجمع بسیجیان استان که با حضور مسوولان استانی در سالن جلسات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد بیان کرد: به فرموده امام راحل «بسبج لشگر مخلص خداست» و هر روز که می گذرد عمق کلام امام راحل را بیشتر متوجه می شویم و تاکیدی که رهبر انقلاب بیان کردند که «بسیج پاره تن مردم است» و قطعا یکی از میوه های این شجره طیبه مجمع بسیج و اندیشکده مطالعات راهبردی ایران است.

وی گفت: امروز به دنبال بهره برداری از طرح هایی هستیم که پژوهشگران و اندیشمندان این مجمع عملیاتی کرده اند و دلسوزانه و خالصانه مشکلات مردم را احصا و برای حل بحران راهکارهایی ارایه داده اند.

محمدبیگی ضمن تقدیر از سردار شاهرخی فرمانده سابق و سردار آنانی فرمانده وقت سپاه صاحب الامر(عج) و کلیه فرماندهان بسیج و توجه ویژه جانشین سپاه استان به مجمع بسیجیان استان و حمایت از آنها اظهار کرد: چند سال بانوان این مجمع در استان رتبه دار استان و کشور بودند و صعود ۲۰ پله ای رتبه مجمع بسیجیان استان در سطح کشور، نشان از نخبه پروری بسیج است.

نماینده مردم قروین، آبیک و البرز عنوان کرد: دولت پیشین، از این فرصت مجامع بسیج خوب استفاده نکرد و طرح هایی که تصویب می شد در دایره اجرا توسط مدیران و ادارات قرار نگرفت در حالی که سفارش این طرح ها به مراکز این امر، نیازمند هزینه های بالا بود و بسیجیان بدون هیچ هزینه و چشمداشتی طرح ها را ارائه دادند.

وی افزود: بیش از ۶۰ طرح مطالعاتی در استان وجود دارد که در حال خاک خوردن است و توسط ادارت اجرا نشده است. اولین طرح نهضت سواد رسانه خانواده ها که دارای رتبه کشوری شد از این مجمع استان بیان شد، آسیب های فضای مجازی، پرورش گوسفند نژاد شال، طرح های کلینیک صنعت و غیره طرح های بسیجیان استان بود که مورد استفاده قرار گرفت اما بسیاری دیگر از طرح ها استفاده نشد.

نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی خطاب به مسوولان استان تصریح کرد: خواهشمندیم که این مجمع برای حل مسایل، بعنوان بازوان قدرتمند و راهبردی جدی گرفته شود و این طرح ها در شوراهای مختلف استانی توسط دانشگاه ها و ادارت مورد استفاده قرار گیرد.

وی اضافه کرد: درخواست ما از استاندار محترم قزوین به طور ویژه این است که یک ساختمان مناسب و در خور برای مجامع بسیج در استان در نظر گرفته شود و همچنین فضایی برای مرکز رصد و مطالعات زن و خانواده که افتخار استان است که برای اولین بار در کشور بصورت پایلوت در استان قزوین برگزار خواهد شد، در نظر گرفته شود.

این مسوول عنوان کرد: نظام اسلامی وابسته به استحکام خانواده است و با توجه به اینکه دشمن در جنگ شناختی از همه توطئه های خود ناامید شده، لذا به بحث فروپاشی خانواده در جامعه ایرانی می پردازد و متاسفانه در آسیب های اجتماعی که پایه همه آنها زن در خانواده است، استان قزوین جزو ده استان برتر در کشور است.

دکتر محمدبیگی در پایان گفت: به عنوان خادمین ملت در استان و کشور درخواست مجمع بسیج را پیگیری می کنیم تا در تامین زیرساخت ها و سایر خدمات زیر پرچم سپاه مقتدر بتوانیم بهترین عملکردها را رقم بزنیم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار