خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه انصارالحسین (ع)استان همدان:

شهدا جان خود را فدا کردند تا جامعه ما امنیت و آرامش داشته باشد

همدان-معاون اجرایی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: شهدا با اعتقادی که داشتند جان خود را فدا کردند تا جامعه ما امنیت و آرامش داشته باشد.
کد خبر: ۹۴۲۰۳۹۱
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسن برزگر در مراسم کاشت ۷۲ نهال به نیابت از شهدا و اهداکنندگان عضو که به همت انجمن اهدا عضو و دانشگاه علوم پزشکی و پایگاه شهید خاکپور همدان برگزار شد، اظهار داشت: در دنیا ما به همه چیز به تفکر مادی نگاه می‌کنیم؛ چند نوع طرز تفکر از جمله تفکر برد - برد، تفکر باخت – برد و تفکر باخت - باخت وجود دارد.

وی با بیان اینکه بدترین تفکر، تفکر باخت - باخت و بهترین تفکر برد - برد است، گفت: شهدا با اعتقادی که داشتند جان خود را فدا کردند تا جامعه ما امنیت و آرامش داشته باشد و در جنگ تحمیلی این شهدا بودند که جانفشانی کردند.

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: بعد از دفاع مقدس مدافعین حرم شکل گرفت که با دفاع از اسلام نشان دادند این عرصه خالی نیست.

وی با بیان اینکه وقتی بیماری کرونا شیوع پیدا کرد، پرستاران و کادر درمان ما ایثار کردند، بیان کرد: در زمان شیوع بیماری کرونا شرایط سخت‌تر از زمان جنگ بود.

برزگر با اشاره به ایثار آتش‌نشانانی که به شهادت رسیدند، افزود نیروی انتظامی و افراد دیگری که امنیت را در جامعه ایجاد می‌کنند نیز با ایثار خود به دنبال خدمت به مردم هستند.

وی با اشاره به اهداکنندگان عضو و ایثار خانواده‌های آنان گفت: خانواده‌هایی که با اهدای اعضای بدن عزیزشان ایثار می‌کنند، بدانند که عزیزشان برای همیشه زنده است.

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان عنوان کرد: اهدای عضو در حرف ساده است و این خود نوعی ایثار است و این تفکر و ایثار بسیار باارزش است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات