فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح:

فرهنگ ایثار و شهادت به گفتمان عمومی تبدیل شود

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح بر ضرورت نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد و گفت: این فرهنگ باید به گفتمان عمومی جامعه تبدیل شود.
کد خبر: ۹۴۲۰۴۴۱
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴

 

 

 

 

 

 

به گزارش  خبرگزاری بسیج، سردار محمد باقرزاده در مراسم یادواره ۲۳ شهید والا مقام دهستان سیاهکلرود بخش چابکسر با اشاره به اهمیت نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، گفت: این فرهنگ باید به یک گفتمان عمومی در جامعه تبدیل شود.

وی افزود: برای عبور از مشکلات جامعه باید به فرهنگ ایثار و شهادت اتکا کنیم.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به مولفه های  ارزشمند هشت سال دفاع مقدس در ابعاد مختلف، گفت: آنچه در هشت سال دفاع مقدس ملت ایران را سرافراز کرد و سبب پیروزی ما در یک جنگ نابرابر شد از خودگذشتگی و فرهنگ ایثار و شهادت بود.

سردار باقرزاده برگزاری یادواره‌های شهدا را فرصتی برای میثاق و پیمان مؤکد با شهیدان دانست و اضافه کرد: ما مقید به برگزاری یادواره‌های شهدا هستیم و به رسالت بزرگی که در قبال شهدا داریم باید عمل کنیم تا به سعادت در دنیا و آخرت برسیم.

وی مهم‌ترین مشخصه شهدای ایران اسلامی را در وفای به عهد، اخلاص مداری و صدق در عزم عنوان کرد و افزود: اینها از ممیزات شهدای ایران اسلامی است.

 

 

ارسال نظرات