ضرب الاجل ۶ ماهه آیت الله رئیسی برای تکمیل نیروگاه زباله‌سوز ساری

ساری-آیت‌الله رئیسی از استاندار مازندران خوا‌ست تا ۶ ماه آینده تاسیسات و ابنیه نیروگاه زباله‌سوز ساخته و تکمیل شود.
کد خبر: ۹۴۲۰۵۲۹
|
۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹

ضرب الاجل ۶ ماهه آیت الله رییسی برای تکمیل نیروگاه زباله‌سوزساری

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،آیت‌الله رئیسی صبح امروز در هفدهمین سفر استانی به مازندران  از محل احداث نیروگاه زباله‌سوز ساری بازید کرد و در جریان وضعیت ساخت این نیروگاه قرار گرفت و پیگیر زمان افتتاح نیروگاه شد که پس از توضیحات مسئولان مربوطه آیت‌الله رئیسی از استاندار مازندران خوا‌ست تا ۶ ماه آینده تاسیسات و ابنیه نیروگاه زباله‌سوز ساخته و تکمیل شود.

آیت الله رئیسی با ابراز تأسف از تأخیر چندین ساله در تکمیل و راه‌اندازی این مجموعه نیروگاهی مهم که از ظرفیت تولید سالانه ۳۰ هزار مگاوات برق برخوردار است، اظهار داشت: مردم نباید گرفتار و معطل طرح‌ها و پروژه‌هایی باشند که اعتبار و راهکار تکمیل آن‌ها وجود دارد و لازم است با همت و اراده مضاعف نسبت به تکمیل اینگونه طرح‌ها اقدام شود.

ضرب الاجل ۶ ماهه آیت الله رییسی برای تکمیل نیروگاه زباله‌سوزساری
رئیس جمهور پسماند را از مشکلات استان‌های مختلف به ویژه استان مازندران دانست و گفت: راه‌اندازی و تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های مربوط به پسماند که با زندگی روزمره مردم ارتباط دارد نباید دچار تأخیر شود چرا که موجب مشقت و اذیت مردم می‌شود.

‌رئیسی همچنین معاون اول را مامور کرد قبل از پایان سال موضوعات مربوط به زباله‌سوز‌ها را سروسامان دهد.

رئیس جمهور با بیان اینکه تکمیل این نیروگاه از مطالبات به حق مردم استان مازندران است، اظهار داشت: قطعا تا پایان سال نشستی با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار و برای تامین اعتبار این پروژه فکری شود./ تسنیم 

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار