خبرهای داغ:

جشن میلاد اعیاد شعبان در شهرستان سرخه برگزار شد

همزمان با فرارسیدن ماه شعبان و در جهت بزرگداشت این ماه مراسم جشن و سروز به همت پایگاه های مقاومت بسیج شهری و روستایی در سرخه برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۲۰۶۶۷
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با ماه پر خیر و برکت شعبان جشن اعیاد شعبانیه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه در مسجد امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیتت  (ع) سرخه برگزار شد.

در حاشیه جشن اعیاد شعبانیه ایستگاه ساخت اوریگامی ویژه کودکان به همت کارگروه علمی پایگاه حضرت آسیه (س) برپا و بسیجیان از این برنامه استقبال کردند.

گفتنی است این مراسم با مولودی خوانی کاری و محمد امین جمال از مداحان اهل بیت (ع) در محل کانون کمیل بن زیاد مسجد امام حسن مجتبی (ع) و برگزاری مسابقه و ایستگاه نقاشی نونهالان همراه بود.

همچنین مراسم جشن ولادت همراه با تقدیر از مریم آزمون فرمانده حوزه مقاومت کوثر و فاطمه اشرف از خواهران پاسدار در حلقه شهید اسماعیل جمال پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) سرخه و حلقه شهید لاسجردی همراه با تقدیر و اهدای هدیه به دانشجویان حلقه برگزار شد.

گفتنی است مراسم اعیاد به همت پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) روستا اروانه در کانون فرهنگی بسیج استان سمنان همراه با دکلمه خوانی توسط یکی از نوجوانان بسیجی و برگزاری مسابقه برای کودکان پایگاه و اهدای جوایز به آنها برگزار شد.

گفتنی است برپایی مولودی خوانی توسط برادر بسیجی و اهدای جوایز به برندگان مسابقات کتابخوانی و نقاشی این پایگاه مقاومت از دیگر بخش های اجرایی این برنامه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار