معاون سابق سیاسی استانداری مرکزی:

دولت سیزدهم در واکسیناسیون کرونا عملکرد ماندگاری از خود برجای گذاشت

اکرمی اظهار کرد: واکسیناسیون عمومی مردم یکی از مهمترین دستاوردهای دولت سیزدهم است و خوشبختانه دولت سیزدهم در موضوع واکسن عملکرد بسیار درخشان و ماندگاری از خود برجای گذاشت و بسیاری از تهدیدات را از جامعه دور کرد.
کد خبر: ۹۴۲۰۷۲۰
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛بهروز اکرمی معاون سابق سیاسی استانداری مرکزی در ستاد کرونای استان مرکزی گفت: مسافرت های نوروزی اگر به شایستگی و با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شود قطعا شاهد برکات آن خواهیم بود و لذا باید در مسافرت های نوروزی با مراقبت ها و پروتکل های بهداشتی حساسیت ویژه ای باشد.

اکرمی اظهار کرد: واکسیناسیون عمومی مردم یکی از مهمترین دستاوردهای دولت سیزدهم است و خوشبختانه دولت سیزدهم در موضوع واکسن عملکرد بسیار درخشان و ماندگاری از خود برجای گذاشت و بسیاری از تهدیدات را از جامعه دور کرد.

وی ادامه داد: پیک ششم را با مشارکت همه دستگاه ها و مردم با موفقیت نسبی عبور کردیم و امروز همه باید از دستاورد عظیم دولت سیزدهم در امر واکسیناسیون به خوبی حراست کنیم.

معاون سابق سیاسی استانداری مرکزی بیان کرد: استقبال از مسافرین نوروزی توسط آموزش و پرورش با رعایت پروتکل های بهداشتی مانعی ندارد و برای کنترل مسافرت های نوروزی باید از کلیه ظرفیت های استانی نیز استفاده کرد.

وی افزود: استان مرکزی یکی از استان های پیشتاز در مقابله با کرونا در سطح کشور بود چراکه اولین جلسه با این موضوع در ششم بهمن ماه سال ۹۸ با حضور مسئولین برگزار شد و جزء اولین استانی بودیم که دبیرخانه مدیریت مقابله با این بیماری را در اداره کل پدافند هوایی راه اندازی کردیم.

اکرمی بیان کرد: استان مرکزی جزء اولین استان هایی بود که تصمیمات مهم و سخت در آن عملیاتی شد و بسیاری از این اقدامات در ستاد ملی الگو شد و البته این ها نتیجه تلاش های جمعی همه مسئولین استان و همراهی مردم بود.

معاون سابق سیاسی استانداری مرکزی گفت: بازدید میدانی برای مدیریت بیماری کرونا یکی از اقدامات مهم بود و بنده همواره بر این مسئله مقید بودم و از کلیه مسئولین و مردم خوب استان مرکزی بابت همراهی و مشارکت علیرغم همه سختی های بیماری کرونا تقدیر و تشکر میکنم و امیدواریم اینجانب را حلال بفرمایند.

وی خاطرنشان کرد: برادر بهنام نظری یکی از صاحب نظران در حوزه های مختلف همراه با تجربیات ارزشمند و مدیریت های ملی در سیستم وزارت کشور هستند و قطعا با ورود ایشان شاهد اتفاقات خوبی در سطح استان خواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار