در اولین یادواره شهدای کارگری و کارمندی شهرستان زرندیه عنوان شد:

سیطره تفکر انقلابی در جبهه مقاومت به برکت خون شهدا

سردار حسن رستگارپناه با اشاره به جاری شدن تفکر انقلابی در کشورهای جبهه مقاومت گفت: این انقلاب به برکت خون شهدا توانست با منطق و گفتگو تفکر اسلام ناب را در کشورهای دیگر سیطره بدهد و امروز در لبنان، سوریه، یمن و... به پشتوانه انقلاب اسلامی در مقابل استکبار می ایستند.
کد خبر: ۹۴۲۰۸۷۴
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از زرندیه ، همزمان با سالروز بزرگداشت شهدا اولین یادواره شهدای کارگری و کارمندی شهرستان زرندبه با حضور خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران و اقشار مختلف مردم در سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان زرندیه برگزار شد.

در این مراسم با شکوه سردار حسن رستگارپناه رئیس مرکز مطالعات و امنیت پایدار دانشگاه جامع امام حسین (ع) ضمن گرامی داشت یادو خاطره شهدا به ایجاد فتنه مذهبی در منطقه اشاره کرد و افزود: عربستان سعودی تمام تلاش خود را کرد تا این فتنه را به داخل کشور بکشاند که با هوشیاری رهبری معظم و مردم غیور به این هدف شوم نرسید.

رئیس مرکز مطالعات و امنیت پایدار دانشگاه جامع امام حسین (ع)انقلاب را برگرفته از مکتب ناب اسلام دانست و افزود: اسلام است که می‌تواند برای سعادت بشریت کارایی داشته باشد و اگر انسان ها خود را با آیین اسلامی تطبیق بدهند جامعه به سعادت می رسد.

سردار حسن رستگارپناه با بیان اینکه انقلاب اسلامی در طول این ۴۰ سال روی آرمان‌های خود ایستاده است؛ اظهارداشت: یکی از دلایل ماندگاری آرمان‌های انقلاب، ایستادگی و مقاومت مردم و ریخته شدن خون هزاران شهید گلگون کفن است.

رستگارپناه با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که مردم پشتوانه اصلی آن است خاطرنشان کرد: تنها انقلابی که با وجود این همه سختیها ، ناملایمات و دشمنی های استکبار، مردم پای آن انقلاب ایستاده‌اند انقلاب اسلامی ایران است.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس با اشاره به جاری شدن تفکر انقلابی در کشورهای جبهه مقاومت گفت: این انقلاب به برکت خون شهدا توانست با منطق و گفتگو تفکر اسلام ناب را در کشورهای دیگر سیطره بدهد و امروز در لبنان، سوریه، یمن و... به پشتوانه انقلاب اسلامی در مقابل استکبار می ایستند.

حسن رستگار پناه با اشاره به  اذعان تحلیلگران غربی پیرامون روند فروپاشی غرب تصریح کرد: ما تعادل قدرت غرب و شرق را به هم زدیم و امروز به اراده الهی وزنه انقلاب در جهان یک وزنه تاثیرگذار است.

این استاد دانشگاه تداوم حرکت انقلاب را در انقلابی و جهادی عمل کردن دانست و افزود: باید همچون حاج قاسم عزیز، تا حیاتی در کشور است با روحیه انقلابی و جهادی عمل کنیم چرا که مقابله با زورگویان و سلطه‌گران مشی اساسی انقلاب است.

لازم به ذکر است شهرستان زرندیه 34 لاله در خون تپیده کارگری و کارمندی را تقدیم انقلاب اسلامی نموده است.

ارسال نظرات